Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 3e Regime, Minatum, Rosia

Ga naar beneden 
+5
Ghitta
Serena
Airen
Acro
Admin
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012, 14:53

Toen mijn hand die van Acro raakte constateerde ik geschrokken dat ik een soort schokje voelde. Het was een fijn soort schokje, alsof we een verbinding met elkaar hadden. Toen we naar het teleportatieplein gingen werd ik misselijk. Teleportatie. Eén van mijn minst favoriete dingen. 'Ik moet jullie waarschuwen. Ik ben hier niet bepaald dol op, vrees ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012, 14:55

Ik keek grijnzend naar de twee jongens, die beide niet echt blij leken met de gedachten aan teleportatie. Ik grinnikte. Ik vond elke vorm magie geweldig, dus ook hier had ik geen problemen mee. Ik had het al zo vaak gedaan, het was haast een tweede natuur. Ik pakte Sanbourne's hand beet aan de ene kant en gebaarde Acro hetzelfde te doen aan de andere. Ik boog voorover om hem nog even te kunnen zien. 'Je weet wat je moet doen hé?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012, 15:12

'Ja.' zeg ik tegen haar. Ik neem haar hand en die van Sanbourn vast, wat me weer een schokje opleverde. Het waren leuke schokjes, ik wou ze meer hebben. Ik voelde zijn warme huid tegen de mijne, heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26

3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012, 15:15

Na door een aantal straten gelopen te zijn, kwam ik uit op het plein voor het transportbedrijf. Het lag vol in de zon, en even stond ik met gesloten ogen stil om te genieten van de warme stralen op mijn gezicht. Vervolgens liep ik, onzeker over wat ik moest doen, naar het midden van het plein. Zou ik me moeten melden? Of zouden er namen afgeroepen worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012, 15:16

'Nou, ik weet het niet, dus ik zal maar gewoon hopen dat ik niet dood ga en aan de andere kant aan kom zonder te gaan kotsen.' Ik glimlachte zenuwachtig. Ik had dit nooit echt prettig gevonden en was dan ook erg blij dat ik het eigenlijk bijna nooit hoefde te doen. Dat scheelde nogal wat. Toen Acro mijn hand vast pakte voelde ik me echter wel weer stukken zekerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012, 15:17

Ik sloot mijn ogen en begon zachtjes te mompelen. 'Travi Gornomu Larao' Een eindje verderop hoorde ik Acro de woorden meefluisteren. Weer gleden de woorden over mijn lippen. 'Travi Gornomu Larao' Ik voelde de spanning in de lucht stijgen, zoals altijd wanneer er magie rondhing. Ik voelde dat de lucht begon te trillen, steeds heftiger. Plots had ik het gevoel dat ik over de kop gesmeten werd en dat ik kort in het niets belandde. Een seconde later, toen ik mijn ogen open deed stonden we voor een prachtig, groot gebouw. Tenebris College.

--------------------------
Het beginforum is geopend, in 'rest van de school' onder de naam: 'het begin' Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-12-12
Leeftijd : 26

3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012, 15:25

Overal om me heen zag ik mensen opgaan in witte rook. Heel even dacht ik ook de twee van eerder te zien, maar dat moest een vergissing zijn. Dat zou te toevallig zijn. Mijn blik viel op een klok, en die gaf aan dat het al ruim over drieen was. Ik moest echt opschieten nu. Hulpeloos keek ik rond, op zoek naar iemand die me kon helpen, tot ik een groepje jongeren van mijn leeftijd zag dat op het punt stond te vertrekken. Snel stelde ik me voor, vroeg waar ze heen moesten en toen bleek dat zij ook naar het Tenebris College moesten, vroeg ik of ze me een lift konden geven. Vertrouwen deed ik het niet, maar het was de beste manier om er te komen op het moment. Na het vreemde gevoel van het teleporteren door te maken stapte ik kotsmisselijk het terrein van de school op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3e Regime, Minatum, Rosia   3e Regime, Minatum, Rosia - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3e Regime, Minatum, Rosia
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 5e Regime, Ventu, Flamine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Andere planeten-
Ga naar: