Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De tuinen

Ga naar beneden 
+2
Serena
Cameron
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimewo 20 maa 2013, 18:27

Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vind het best. Zullen we dan naar het veld tussen het bos en de school gaan? Ik denk namelijk niet dat de andere nimfen het leuk vinden als we per ongeluk een bloem raken.' zei ik lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 maa 2013, 15:14

Ik lachte. "Lijkt me een perfect idee, maar hoe komen we aan een bal?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 maa 2013, 16:47

Ik dacht even na. 'Uhm... Geen idee. Misschien kan ik wat magie proberen, maar het lijkt me sterk dat dat gaat werken.' zei ik uiteindelijk, waarna ik een reeks spreuken begon te mompelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 maa 2013, 17:01

Ik keek hem aan en grijnsde. "We kunnen het altijd proberen!" Ik haalde een hand door mijn haar en frummelde aan mijn jurkje. Ik hield van jurkjes, ze maakten me vrolijk. Ik grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 maa 2013, 19:52

Voor me begon ik de omtrekken van een bal te zien. Nog heel even, en dan gaat het nog lukken ook! dacht ik tevreden. Langzaam maar zeker werd de bal duidelijker, en even later begon die naar beneden te vallen. Behendig ving ik het ronde ding op. 'Ik heb geen idee wat er gebeurt als ik ertegenaan trap, of hoe lang deze bal blijft bestaan, dus ik denk dat het het beste om snel te gaan voetballen.' zei ik lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimezo 24 maa 2013, 18:43

Ik keek hem aan met grote ogen en grijnsde toen hij eenmaal een bal in zijn handen had. "Lijk me een slim plan!" Ik lachte en keek hem aan.

--
Ik was een paar dagen in België.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimezo 24 maa 2013, 18:51

Ik stond op, keek over mijn schouder heen Serena aan, en lachte. 'Blijf je daar zitten of kom je mee?' vroeg ik vriendelijk.

~~~
Was het leuk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimezo 24 maa 2013, 18:52

Ik stond op en lachte opnieuw. "Ja, ik kom." Ik grijnsde en haalde een hand door mijn haar en staarde kort naar de grond terwijl ik achter hem aan liep/

--
JAAAAA! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimezo 24 maa 2013, 19:04

Het duurde niet lang voordat we de buitenste heggen van de tuinen gepasseerd waren, en op het grasveld stonden. Ik liet de bal voor mijn voeten op de grond vallen.

~~~
Daar draait het om, dat je plezier hebt gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimema 25 maa 2013, 15:07

Ik liet achter hem aan terwijl ik om me heen keek, hier was ik niet vaak geweest. Ik grinnikte kort en ging naast hem staan. "Dus.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimema 25 maa 2013, 17:07

Ik draaide me half naar Serena toe. 'En nu? Gewoon een beetje overtrappen?' vroeg ik. In mijn gedachten was ik weer bezig met iets wat ik al lang, veel te lang niet had gedaan. Ik was een bijnaam aan het verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimema 25 maa 2013, 17:15

"Tuurlijk!" Ik grijnsde en ging een paar meter van hem af staan/
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimema 25 maa 2013, 17:32

Een beetje voorzichtig gaf ik de bal een trap, in de hoop dat er niets zou gebeuren. Ik keek toe hoe de bal in een keurige boog op de nimf af vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimema 25 maa 2013, 18:30

Ik grinnikte en trapte de bal terug, hopend dat hij niet een paar honderd meter verder zou eindigen. Ik was niet goed in voetbal, maar ik vond het leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimema 25 maa 2013, 19:19

Ik moest snel een paar passen naar rechts zetten om de bal weer te kunnen raken, maar dat gaf niets. Het ging erom dat het voetballen leuk was, niet dat het perfect ging. Ik lachte en keek Serena aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 maa 2013, 19:33

Ik lachte omdat ik de bal weer scheef trapte. "Ha-ha, sorry." Ik lachte en haalde een hand door mijn haar terwijl ik de bal weer terug trapte en hem aankeek en grinnikte. Ik kon ook echt niet voetballen, maar het was gewoon erg leuk om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 maa 2013, 21:33

'Nee, zeg geen sorry, het maakt niet uit als ik ietsje verder moet rennen.' zei ik met een glimlach, terwijl ik snel wat extra passen naar links zette. 'Dus... Hoe ben je hier eigenlijk terechtgekomen?' vroeg ik nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 maa 2013, 14:36

Ik lachte. "Ik wou studeren, en Lillian heeft dit voor me geregeld." Ik lachte opnieuw. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 maa 2013, 19:18

'Ik kwam het college tegen op mijn reizen, en ik dacht dat het wel een welkome afwisseling zou zijn.' zei ik. En hier kan ik mijn krachten ontwikkelen en iets leren over Necromantie voegde ik er in mijn hoofd aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 maa 2013, 09:11

Ik knikte. "Erg interessant. Waar kom je vandaan dan?" Ik trapte de bal terug, dit keer wel wat rechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 maa 2013, 09:35

Ik lachte. 'Uit het tweede regime, en jij?' Dit ging de verkeerde kant op, de nimf kwam veel te veel te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 maa 2013, 22:38

Ik grinnikte. "Leuk, het 3de regime."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 maa 2013, 22:40

Met gemak tikte ik de bal weer terug. Even deed ik mijn mond open om iets te zeggen, maar toen sloot ik hem weer omdat ik geen idee had wat ik dan zou moeten zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimeza 30 maa 2013, 15:52

Ik trapte de bal terug en volgde hem met mijn ogen. Ik grinnikte omdat hij weer scheef terecht kwam, ik kon echt niet voetballen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitimeza 30 maa 2013, 22:13

Weer moest ik snel een aantal passen naar rechts rennen, maar toch was ik aan het glimlachen. Ik gaf weer een schop tegen de bal, die keurig recht naar Serena vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De tuinen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De tuinen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Buiten op het schoolterein-
Ga naar: