Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De tuinen

Ga naar beneden 
+2
Serena
Cameron
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimema 01 apr 2013, 12:22

"Jij kan echt goed voetballen!" Ik keek hem aan en gaf hem een glimlach. Ik vond hem aardig, beter dan alle andere witte magiërs. "Dus.. Wat vind je eigenlijk van de school?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimedi 02 apr 2013, 23:04

'Ach, dat valt wel mee. Vandaag heb ik volgens mij een goede dag, maar er zijn ook dagen dat ik de bal niet eens raak.' zei ik lachend terug. 'En wat school betreft: het was wennen dat ik niet gewoon kan gaan en staan waar ik wil, wanneer ik wil, maar verder vind ik het reuzegezellig hier! Ook is het Tenebris een van de mooiste colleges die ik heb gezien, en dat zijn er een hoop.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimewo 03 apr 2013, 17:11

Ik knikte en luisterde aandachtig naar zijn verhaal. "Daar ben ik het mee eens, het is een prachtig college met veel mogelijkheden en een prachtige omgeving." Ik glimlachte en trapte de bal dit keer recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimewo 03 apr 2013, 20:09

Ik klapte toen ik zag dat ze voor de verandering eens recht trapte. Lachend stak ik mijn duim op, en trapte toen zelf de bal nogal scheef terug. Ik lachte om mijn eigen gefaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimedo 04 apr 2013, 19:00

Ik lachte en rende een stuk om de bel terug te trappen. "Die ging wel goed hé?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:39

Ik knikte. 'Ja, dat was mijn beste bal ooit.' zei ik superserieus met een bijpassende blik. Toen barstte ik weer in lachen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 apr 2013, 11:43

Ik keek hem aan en proestte het uit van het lachen. Ik deed moeite om mezelf in evenwicht te houden.

--
Sorry dat ik laat reageer maar ik ben dingen aan het regelen voor volgende week. Ik ga naar London dus dan heb ik ook geen tijd om te schrijven x
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 apr 2013, 12:07

Ik trapte de bal weer terug naar Serena, dit keer iets rechter, maar nog steeds best scheef. 'Oke, wat heb jij met mijn vermogen om een bal in een rechte lijn te schoppen gedaan?' vroeg ik, zogenaamd verontwaardigd, maar wel met een glimlach op mijn gezicht.

~
Geeft niet hoor, ik vertrek morgenochtend vroeg naar Athene, dus ik heb ook geen tijd om te schrijven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 apr 2013, 13:18

Ik grinnikte en haalde speels mijn schouders op. "Zul je nooit achter komen." Ik trapte de bel terug en grinnikte

--
Veel plezier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 apr 2013, 13:25

Ik lachte. 'Oh, dat denk jij....' zei ik mysterieus. Niet dat ik het meende, maar gewoon voor de lol. Ik gaf de bal weer een schop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 apr 2013, 17:23

Ik keek hem aan en wenkbrouwwiebbelde, kort daarna schoot ik weer in de lach en rende ik en stukje om de bal te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De tuinen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   De tuinen - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De tuinen
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Buiten op het schoolterein-
Ga naar: