IndexFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

De tuinen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Cameron

Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   di 01 jan 2013, 14:58

De lach werd meteen van mijn gezicht geveegd. Ik staarde Kay met samengeknepen ogen aan. 'Heb je het waar ik denk dat je het over hebt?' Zei ik gevaarlijk zacht. Twee jaar lang heb ik niks meer van hem gezien, en de eerste keer dat hij me op kom zoeken... Ik duwde Kay ruw een eind naar achter.
'Ben je getikt!!?' Schreeuwde ik veel te hard. Het maakte me niks uit dat iedereen ons aankeek. 'Ik ben er klaar mee Kay, ik doe het niet meer! Heb je dat niet begrepen? Het is je eigen stomme schuld en je moet zelf maar je problemen op zien te lossen! Hoe durf je dat überhaupt aan me te vragen!?' Ik gaf hem nog een harde duw.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kay

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 01-01-13

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   di 01 jan 2013, 15:02

Ik schrok van Cameron en werd ook best wel aangebrand nu. "Cameron, als je me niet hept ga ik eraan weetje. Dat wil ik niet. Ik wil genieten van mijn leven. Het is eenmalig nog maar een keer, gewoon een keertje maar" siste ik terwijl ik hem naar achteren duwde en me probeerde te ontspannen. Als ik nu boos werd kwam het niet goed en hij hij me al helemaal niet helpen. "Kom op Cam, ik heb altijd alles voor jou gedaan als je het nodig had. Ik zweer het je, dit is de laatste keer" probeerde ik kalm.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cameron

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   di 01 jan 2013, 15:06

Ik staarde hem aan en voelde nog steeds mijn bloed koken. Ik wilde het helemaal niet nog eens doen. Ik had het roven afgezworen, voor altijd. Ik keek Kay aan in zijn vriendelijke ogen. Dat hadden Kay en ik ook gemeen. We leken betrouwbaar. Leken. Ik kende die mensen. Kay had er vaker ruzie mee gehad, net als ik. Hij kwam ook voor me op, die ene keer. Ik had gezoend met het meisje van de baas. Ik hield een grinnik in. Dat waren nog eens geweldige tijden. Ik keek hem aan. Ze hadden mij bijna vermoord en Kay had mij geholpen, ook al stond zijn leven dan ook op het spel. Het was doodstil en ik keek hem nog steeds aan. Ik zuchtte. 'Goed dan, stomme zak die je bent.' Ik greep zijn arm en trok hem mee het gebouw in.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

Aantal berichten : 271
Leeftijd : 18

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   di 01 jan 2013, 15:10

Ik schrok op van een paar stemmen verderop, daar in de verte stond Cameron te praten met nog een jongen. Wat deed hij hier? Ik schrok nog erger toen ze ruzie begonnen te maken. Ik ving een paar woorden op “Ik doe het niet meer” en dat soort dingen. Waar hadden ze het over? Wat waren zw van plan? Hopelijk gaat Cameron geen rare dingen doen dacht ik in mezelf
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kay

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   di 01 jan 2013, 15:14

Een triomfantelijke grijns kwam terecht op mijn gezicht toen hij zei dat hij me wou helpen. Een vlaag op opluchting gleed door me heen terwijl ik me door hem mee liet trekken. "Hey Cam, wie was dat meisje waar je vandaan liep?" grinnikte ik terwijl ik hem een por in zijn zij gaf. Cameron kon wel tegen die grapjes. "Cam.. Heb je een idee hoe we mij uit de geld problemen kunnen halen? En ik kan je niet genoeg bedanken. Echt waar, je hebt mijn leven gered." Ik keek hem even aan en glimlachte oprecht. Ik was echt blij dat hij dit deed want anders dat ik echt flink in de penarie.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cameron

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   di 01 jan 2013, 15:18

'Ik heb nog helemaal niks gedaan, en hoe je mond over haar voordat ik ook helemaal niks ga doen.' Zei ik chagrijnig. Ik kon niet geloven dat ik het ging doen. Ik ging weer stelen. En ik had nog zo gezworen dat ik het nooit meer zou doen. Ik trok hem mee over de gangen, naar mijn kamer.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kay

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   di 01 jan 2013, 15:22

Ik fronste mijn wenkbrauwen toen hij geïrriteerd werd over het meisje maar haalde toen mijn schouders op en liep hem achterna. Ik had werkelijk geen idee waar naartoe maar ik liet me gewoon meesleuren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Caine

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   za 12 jan 2013, 17:06

Ik zat op een bankje, ik keek om me heen. Er waren niet veel mensen. Het was akelig stil, op de vogels na. Ik bleef om me heen kijken, wachtend op iemand met wie ik zou kunnen praten. Iemand die te vertrouwen was. Maar niet Acro. Hij was te vertrouwen, en met hem kon ik wel praten. Maar ik wilde niet met hem praten. Ik wilde hem vergeten, ik ben vastberaden om hem te vergeten. Hij is toch alleen maar slecht voor me. Dankzij hem ben ik nu Hómó.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sanbourne

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 13 jan 2013, 18:56

Ik liep door de de tuin, diep in gedachten verzonken. Ik wist nog steeds niet wat er allemaal precies gebeurd was. Ik wist alleen dat het erg goed voelde, maar dat mijn hoofd me nog steeds vertelde dat het allesbehalve goed was. Ik had afleiding nodig, en die afleiding kwam toen ik een jongen met donker haar op een bankje zag zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Caine

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 13 jan 2013, 19:22

Ik zag een jongen lopen. Niet de normaalste, maar ik kende veel vreemdere wezens. Hij dacht aan iets, iets moeilijks, net als ik, dat kon je makkelijk aan zijn blik zien. Tenminste, dat kon ik. Ik kon zijn soort niet inschatten, maar op deze school maakte het niks uit. Ineens keek ik recht in de ogen van de jongen. Snel keek ik weer weg. Wat moest hij eigenlijk? Moest hij mij hebben? Vast niet. Zelfs mijn eigen kamergenoot mocht me niet, wat kon er erger zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sanbourne

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   wo 16 jan 2013, 18:56

Toen ik naar hem keek, ving ik even kort zijn blik, totdat hij snel weer weg keek. Ik glimlachte lichtjes, liep naar hem toe en plofte naast hem neer op de bank. 'Goedendag,' zei ik glimlachend tegen hem.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Caine

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   wo 16 jan 2013, 20:56

Ik keek naar hem. 'Hoi.' zei ik kortaf. Ik bekeek hem nog eens goed. Ik herkende hem ergens van. 'In welke klas zit jij? 1B?' Ik keek weer voor me uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sanbourne

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   za 19 jan 2013, 12:54

Ik schonk hem een glimlachje. 'Ja, inderdaad 1B. Dezelfde klas als jij toch? Het leek me wel een goed idee om mijn medeleerlingen te leren kennen voordat de lessen officieel begonnen zijn.' Ik stak mijn hand naar hem uit. 'Ik ben San.' Mijn echte naam was Sanbourne, maar ik stelde me altijd voor als San, omdat ik een hekel had aan die naam.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Caine

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   ma 21 jan 2013, 15:23

Ik knikte voorzichtig. 'Ja, klopt.' zei ik. 'Ik ben Caine, Caine Soren.' Ik wilde mijn hand uitsteken, maar was dat niet iets té? Ik liet voorzichtig een zucht over mijn lippen rollen. San zag er best leuk uit, maar ik had Acro, en niets zou tussen ons inkomen. 'Heb jij een leuke kamergenoot?' vroeg ik tenslotte, want veel wist ik niet te zeggen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sanbourne

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 27 jan 2013, 20:32

Toen hij mijn hand niet schudde, trok ik hem gegeneerd terug. Ik vond dat mensen zich altijd beleefde voor moesten stellen, dus het was in mijn ogen geen goed teken dat deze jongen dat niet deed. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat weet ik eigenlijk niet. Ik dacht, misschien ben jij zomaar per ongeluk mijn kamergenoot, maar aan je naam te horen ben je dat niet.' Ik glimlachte. 'Ik heb de mijne nog niet ontmoet, dus ja.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Caine

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 27 jan 2013, 21:32

Ik knikte glimlachend. 'Nee, Acro is mijn kamergenoot, maar waarschijnlijk ken je hem niet.' zei ik. Ik bleef glimlachen, nu gemeend. Acro nam deel aan mijn leven, ik hield van hem. Dus om ook maar even zijn naam te zeggen, deed me goed. De zoen die ik had gehad met Acro, was niet zomaar een zoen. Hij was intens, geweldig, en zo gevoelig. Het liefst zou ik die nog een paar keer overdoen, maar niet nu. Ik zou San alles over hem willen vertellen, alles. Maar eerst wilde ik nog iets anders weten. 'Wat voor soort ben je eigenlijk?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sanbourne

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   za 02 feb 2013, 19:28

Mijn gezicht vertrok een beetje bij het horen van Acro's naam. Die jongen deed iets met me, hoe moeilijk ik het ook vond om het toe te geven. 'Die ken ik wel,' zei ik echter glimlachend. 'Hij is wel aardig.' Toen hij me vroeg welke soort ik was, glimlachte ik naar hem. 'Wat denk je dat ik ben?' Meestal schatten mensen mij niet zo goed in. Bastaards waren er altijd moeilijker uit te halen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 12:04

Ik liet mijn hand door het helderblauwe water van de fontein heen glijden. Ik glimlachte kort om mijn spiegelbeeld en speelde wat met de plukken haar die losjes rondom mijn hoofd hingen. Het was heerlijk rustig, hier in de tuinen. Ook was het een prachtige dag, de zon scheen volop en ik liep heerlijk in een witte zomerjurk. Ik grinnikte en keek om me heen, ook de bloemen zagen er vandaag schitterend uit. De natuur werd hier heerlijk goed verzorgd, iets dat mij een goed gevoel gaf. Ik zuchtte en keek naar mijn blote voeten. Ik vond het heerlijk om zonder schoenen te lopen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fai

Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 12:13

Ik liep rustig door de tuinen van het college, terwijl ik nadacht over wat er een paar dagen eerder gebeurd was. Had ik iets anders moeten doen? Had ik mijn magie gewoon in mijn staf opgesloten moeten laten zitten? Ik wist het gewoon niet. Een beetje afwezig streek ik wat plukken haar voor mijn voorhoofd vandaan, tot ik de lap stof voelde die ik voor mijn oog had geknoopt. Meteen stopte mijn hand met bewegen en viel die omlaag, langs mijn lichaam. Ik keek op en zag een stukje verderop een meisje staan. Ik herkende haar vaag, maar kon zo nit op haar naam komen. Ik zette een glimlach op, en wandelde rustig in haar richting.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 12:17

Mijn gedachten dwaalden af naar Cameron. Waar was hij? Hij was alweer een paar dagen verdwenen en ik wist niks. Helemaal niks. Ik zuchtte en liet mijn hoofd hangen, wachtend totdat ik eindelijk iets van hem zou horen. Ik beet zachtjes op mijn lip en likte er even overheen. Langzaam boog ik me voorover en liet ik een paarsige vlinder op mijn vinger komen. Ik glimlachte naar het kleine ding en bekeek het. Mijn oren vingen een geluid op, ik draaide mijn hoofd en zag in de verte een jongen aankomen. Hij kwam me bekent voor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fai

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 12:49

ik zag het meisje bukken, en vroeg me af wat ze aan het doen was. Rustig liep ik door, en genoot van de warme zonnestralen op mijn bleke huid. Vandaag had ik voor de verandering mijn mantel eens op mijn kamer laten liggen, maar ik had wel mijn tuniek aan, en ik had het fluorietkristal in mijn broekzak gestoken. Geen idee waarom eigenlijk, dat ding had me meer last dan plezier bezorgd, maar goed. Intussen was ik dichter bij het meisje gekomen, en ik begon wat van haar trekken te onderscheiden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 16:11

Ik wendde mijn blik weer af van de jongen en frummelde wat aan mijn jurk. Kort streek ik met mijn vingers door mijn blonde haren terwijl mijn aandacht op de vlinder gericht was. Prachtig beest. Ik glimlachte en giechelde omdat de kleine pootjes kriebelden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fai

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 16:33

Het meisje had blonde haren, net als ik, en er leek iets op haar hand te zitten. Ik kwam nog dichter bij en begon om me heen te kijken. Vlakbij stond een fontein en er vlogen in dit deel van de tuinen opvallend veel vlinders in alle soorten en maten. 'Hoi!' riep ik vriendelijk toen ik binnen gehoorsafstand was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 16:39

Ik schrok op toen ik 'hoi' hoorde en keek opzei. De vlinder was door de schrik weggevlogen.Ik keek naar de jongen, hij zag er vriendelijk uit. "Hey." Ik glimlachte en schoof opzei zodat hij naast me plaatst kon nemen. Wat was hij? Wat voor wezen? Ik bekeek hem van top tot teen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fai

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   zo 17 maa 2013, 16:54

Ik zag hoe het meisje opschoof zodat ik kon gaan zitten, maar ik bleef liever staan. Aan haar groene vleugels te zien was ze een groene nimf, wat betekende dat ik extra op mijn woorden moest letten. Geen leugens, maar waarheden of halve waarheden. Maar ja, dat lukte me wel. Ik glimlachte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De tuinen   

Terug naar boven Go down

De tuinen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Buiten op het schoolterein-
Ga naar: