Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoofdpersonage van mijn Verhaal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitimezo 13 jan 2013, 22:05

Jeff Dunham.
Basisinformatie
Naam: Jeff Elijah Dunham
Roepnaam: Gewoon Jeff
Geslacht: Man.
Leeftijd: Hij is 16 jaar.
Verjaardag: Hij verjaard op 7 juli.
Geloof: De natuur geeft en neemt.
Wezen: Bastaard. Zijn moeder is een zeemeermin en zijn vader was een mens.

Uiterlijk
Ogen: Amandel vormige ogen, ze hebben de kleur van de zee en in de zon kun je er een beetje groen in onderscheiden.
Haar: Hij heeft bruin haar dat in een bles op zijn voorhoofd ligt, de puntjes van zijn haar krullen lichtjes naar links.
Lengte: Hij is één meter 72, niet te groot en niet te lang.
Bouw: Hij is best sterk, maar zit er niet mee op te scheppen.
Huidskleur: Hij is heel bleek, maar in de zon lijkt het alsof zijn huid nat is, maar dat is het helemaal niet.
Kleding: Hij draagt dezelfde kleren als ieder andere menselijke tiener, hij doet mee met de mode.
Uiterlijke kenmerken; Hij heeft een kleine stretcher in zijn rechter oor.

Innerlijk
Eigenschappen: Hij is heel koppig en soms prikkelbaar. Hij is wel heel moedig en is zeer beschermend aan gelegd. Als hij echt om je geeft, gaat hij voor je door het vuur.
Seksuele voorkeur: Hij is homoseksueel en houd van een vaste relatie.
Kenmerken van bepaalde soorten
Bastaards: Hij is 75% meerman, maar dat heeft hij niet door. Hij heeft niet echt de kenmerken van zeemeermensen. Hij kan ze wel, als hij dat wil, oproepen en ze dan zoveel gebruiken als hij wil.
Voor allen: Hij komt eigenlijk met iedereen goed overeen, hij is een zeer sociaal persoon.

Afkeer en liefde
Afkeer: Mensen die andere mensen geen kans geven, en veel vooroordelen hebben.
Liefde: Jongens die groter zijn als hem, dan voelt hij zich heel veilig.
Verslaving: Hij heeft een kleine verslaving aan chocolade.

Afkomst
Afkomst: Zijn moeder komt uit de streek Illisdur en zijn vader komt uit Ierland.
Familie: Zijn vader voed hem alleen op, zijn moeder is na zijn geboorte direct moeten vertrekken, anders zou ze verstoten en opgejaagd worden.

Hobby's, talenten en zwaktes
Talenten: Hij is goed in watersturen en met zeedieren praten.
Zwaktes: Zijn benen transformeren in een staart.
Hobby's: Piano spelen.
-
ik wil graag jullie mening, tips en commentaar. Plaats het aub hieronder (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitimema 14 jan 2013, 09:04

Ok, heel leuk, Ben.
Ook zo serieus.

Ik heb het eigenlijk heel overzichtelijk doorgelezen, en het zal vast wel kloppen.
Ik heb Jeff zelf nog niet gesproken ofzoo, dus ik kan niet zeggen of het klopt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitimema 14 jan 2013, 09:06

Caine schreef:
Ok, heel leuk, Ben.
Ook zo serieus.

Ik heb het eigenlijk heel overzichtelijk doorgelezen, en het zal vast wel kloppen.
Ik heb Jeff zelf nog niet gesproken ofzoo, dus ik kan niet zeggen of het klopt xD

Nee, ik vond echt geen leuke naam voor mijn personage dus heb ik hem maar genomen,
hij komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met mijn eigen Jeff, maar dat moet niet vind ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitimema 14 jan 2013, 09:13

Acro schreef:
Caine schreef:
Ok, heel leuk, Ben.
Ook zo serieus.

Ik heb het eigenlijk heel overzichtelijk doorgelezen, en het zal vast wel kloppen.
Ik heb Jeff zelf nog niet gesproken ofzoo, dus ik kan niet zeggen of het klopt xD

Nee, ik vond echt geen leuke naam voor mijn personage dus heb ik hem maar genomen,
hij komt waarschijnlijk helemaal niet overeen met mijn eigen Jeff, maar dat moet niet vind ik..

Als jij Jeff een goede persoonlijkheid vind hebben voor een boek, moet je dat gewoon doen.

Zo gebruik ik ook Sam voor mijn eigen verhaal, gestolen uit een ander boek, maar meer omdat hij gewoon heel goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitimema 14 jan 2013, 09:13

haha (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitimema 14 jan 2013, 17:46

Ik vind het een heel leuk personage Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitimema 14 jan 2013, 18:30

dankje (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoofdpersonage van mijn Verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdpersonage van mijn Verhaal   Hoofdpersonage van mijn Verhaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoofdpersonage van mijn Verhaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een Verhaal
» Verhaal maken,..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Spam-
Ga naar: