Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De personages

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De personages Empty
BerichtOnderwerp: De personages   De personages Icon_minitimezo 23 dec 2012, 23:24

Aangezien er veel meer meisjes als jongens zijn had ik het idee dat iedereen, ja iedereen, twee personages heeft. Eén meisje en één jongen. Zo zijn er evenveel jongens als meisjes en heeft íedereen kans op liefde.
Ik zou het ook zeer aardig vinden als er dann nog een homo komt, aangezien mijn personage gay is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

De personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: De personages   De personages Icon_minitimezo 23 dec 2012, 23:26

Zed schreef:
Aangezien er veel meer meisjes als jongens zijn had ik het idee dat iedereen, ja iedereen, twee personages heeft. Eén meisje en één jongen. Zo zijn er evenveel jongens als meisjes en heeft íedereen kans op liefde.
Ik zou het ook zeer aardig vinden als er dann nog een homo komt, aangezien mijn personage gay is.

Haha, Ben!!
Twee zielen een gedachte! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

De personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: De personages   De personages Icon_minitimezo 23 dec 2012, 23:27

haha, inderdaad. ik vind het eigenlijk wel een fantastisch ideetje van ons Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

De personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: De personages   De personages Icon_minitimezo 23 dec 2012, 23:28

Zed schreef:
haha, inderdaad. ik vind het eigenlijk wel een fantastisch ideetje van ons Very Happy

Zekers Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: De personages   De personages Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De personages
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Spam-
Ga naar: