Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Acro Belfiado Normix

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimezo 23 dec 2012, 12:34

Basisinformatie
Naam: Acro Belfiado Normix.
Roepnaam: Gewoon Acro.
Geslacht: Man
Leeftijd: Hij is 16 jaar.
Verjaardag: 7 juli
Geloof: De natuur geeft en neemt.
Wezen: Een zwarte Tovenaar.


Uiterlijk
Ogen: Hij heeft blauwe ogen, ze zijn zo blauw als het ijs op de noordpool maar om een of andere reden stralen ze een intense hitte uit.
Haar: Hij heeft zwart haar dat als een kuif rechtop staat, hij is er best wel lang meebezig. Zelf vindt hij dat het nooit goed zit.
Lengte: Hij is een meter 72 en wou graag nog 3 centimeter groter zijn, omdat hij dat de ideale lengte vind. Hij is toen hij jong was ook vaak gepest voor zijn grote... daardoor hebben er heel veel mensen van zijn leeftijd puisten.
Bouw: Hij is een slanke jongen, niet breed gebouwd maar wel sterk. Hij ziet er niet zo sterk uit... maar onderschat hem maar niet!
Huidskleur: Hij heeft een zeer witte huid, zo dun als papier. Het ziet er zeer breekbaar uit maar dat is het helemaal niet.
Kleding: Hij heeft een speciale armband van slangenleer, die hem waarschuwd als hij in de rug wordt aangevallen met een hoog piep geluid dat alleen hij kan opvangen. Voor de rest houd hij van tanktops en jeans. Hij heeft vaak een pet van OBEY op, maar niet altijd. Soms vindt hij ze onhandig bij het Toveren.
Uiterlijke kenmerken: Zijn tover tattoo is een tekstje in de oeroude elfen taal; Zwart als de Nacht is mijn Magie.
Eventueel bijzonder kenmerk van jouw wezen: Hij heeft een zwart teken als bij zwarte tovenaars. - kijk Uiterlijke Kenmerken -


Innerlijk
Eigenschappen: Hij is vreemd goedaardig voor een Zwarte Tovenaar. Vergeving en liefhebben ligt in zijn aard en dat zal hij ook wel laten zien. Ziet altijd overal het goede van in, ookal zit hij in de slechtste situaties. Behalve in de liefde, in de liefde is hij altijd zwartgallig en ziet hij nooit iets positiefs. Als een vriend hem verraad is hij altijd verdrietig, dan wil hij niet meer leven omdat hij zich heel erg bedrogen voelt. Zijn vrienden liggen hem zeer nauw aan het hart en als ze hem kwetsen is hij altijd een hele tijd verdrietig en zal hij je niet meer snel in vertrouwen nemen. Hij is uitermate koppig en geeft niet op als hij denkt dat hij gelijk heeft, ookal ziet hij later misschien in dat hij geen gelijk had. Als hij iets van iemand weet.. kan hij het wel is tegen je gebruiken. Misschien doet hij het niet expres maar zo is hij gewoon.
Seksuele voorkeur: Hij is homo en hij valt op krullen.
Bijzonderheden: -


Kenmerken van bepaalde soorten
Heksen en magiërs: Hij gebruikt vooral de magie der Runen. Je zult hem vaak Runen horen mompelen voor hij een bezwering gebruikt. Hij kent veel spreuken en degene die hij niet kent zijn of spreuken waar hij niet zo veel aan heeft of spreuken die hem niet aanstaan... zoals het pijn doen van dieren en de natuur. Zijn speciaal dier is een gitzwarte kat die hij Nala heeft genoemt. De sterkte van zijn vervloekingen hangt af hoe hard hij zich concentreerd en hoe vaak hij de vervloeking al heeft uitgesproken.

Afkeer en liefde
Afkeer: Mensen die andere mensen geen kans geven en veel vooroordelen hebben.
Liefde: Op jongens met zwart haar en krullen.
Verslaving: Chocolade, daar kan hij niet afblijven.


Afkomst
Afkomst: Hij komt van Minatum.
Familie: Zijn ouders hebben hem achtergelaten toen hij 15 was, sinsdien heeft hij ze nooit meer gezien.
Verleden: Hij heeft een zwaar leven gehad. Niemand weet dat hij Homo is, ookal valt het wel een beetje op.

Hobby's, talenten en zwaktes
Talenten: Vervloekingen en praten met zijn kat, Nala.
Zwaktes: Lichaamstaal en mimiek lezen.
Hobby's: Hij doet piano en hij houd van lezen ook is hij een zeer goede acteur, hij kan je goed in de val laten lopen en je iets laten geloven wat eigenlijk niet waar is.
Vechtsport: Niet zo goed. Hij heeft altijd wel een vervloeking achter de hand en daardoor in fysiek geweld nooit echt nodig geweest.
Wapen: Hij heeft alleen een speciale dolk, het handvat is gemaakt van onyx en robijnen, en heeft daardoor ook een magische gaven, de wond die is aangebracht geneest half zo snel als de wond normaal zou doen.


Overig: -
Plaatjes: mijn pet; http://tinypic.com/r/25jusl2/6


Laatst aangepast door Acro op za 29 dec 2012, 17:02; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 21-12-12

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimezo 23 dec 2012, 12:45

Tot nu toe ziet het er prima uit. Echter zijn er wel een paar dingen die je misschien moet veranderen:


Zijn vader en moeder waren wel zeemeermensen, dus hou daar rekening mee. Het kan natuurlijk wel dat ze om zijn gekomen bij het jagen, maar ik stel je gewoon even op de hoogte.

Het is niet echt logisch dat hij met een ring zout water op kan roepen dat er eigenlijk niet is. Je kan de ring wel bijzonder maken, want dat vind ik een heel leuk idee!

Afkeer: Misschien wilde je dat nog invullen maar de zin is niet volledig (even dat je het weet)

Afkomst: Je mag wel planeten verzinnen, maar zet er even bij uit welk regime hij komt.


Verder is het helemaal in orde!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical.actieforum.com
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimezo 23 dec 2012, 14:26

Admin schreef:
Tot nu toe ziet het er prima uit. Echter zijn er wel een paar dingen die je misschien moet veranderen:


Zijn vader en moeder waren wel zeemeermensen, dus hou daar rekening mee. Het kan natuurlijk wel dat ze om zijn gekomen bij het jagen, maar ik stel je gewoon even op de hoogte.

Het is niet echt logisch dat hij met een ring zout water op kan roepen dat er eigenlijk niet is. Je kan de ring wel bijzonder maken, want dat vind ik een heel leuk idee!

Afkeer: Misschien wilde je dat nog invullen maar de zin is niet volledig (even dat je het weet)

Afkomst: Je mag wel planeten verzinnen, maar zet er even bij uit welk regime hij komt.


Verder is het helemaal in orde!

ik heb een paar dingen aangepast, is het zo beter dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 21-12-12

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimezo 23 dec 2012, 14:31

Dorned Rose schreef:
Admin schreef:
Tot nu toe ziet het er prima uit. Echter zijn er wel een paar dingen die je misschien moet veranderen:


Zijn vader en moeder waren wel zeemeermensen, dus hou daar rekening mee. Het kan natuurlijk wel dat ze om zijn gekomen bij het jagen, maar ik stel je gewoon even op de hoogte.

Het is niet echt logisch dat hij met een ring zout water op kan roepen dat er eigenlijk niet is. Je kan de ring wel bijzonder maken, want dat vind ik een heel leuk idee!

Afkeer: Misschien wilde je dat nog invullen maar de zin is niet volledig (even dat je het weet)

Afkomst: Je mag wel planeten verzinnen, maar zet er even bij uit welk regime hij komt.


Verder is het helemaal in orde!

ik heb een paar dingen aangepast, is het zo beter dan?

Nou op een plek staat dat zijn vader is overleden tijdens het vissen, op de andere plek staat dat zijn ouders vermoord zijn. Maar verder is het helemaal in orde.
Goedgekeurd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical.actieforum.com
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimezo 23 dec 2012, 14:32

Admin schreef:
Dorned Rose schreef:
Admin schreef:
Tot nu toe ziet het er prima uit. Echter zijn er wel een paar dingen die je misschien moet veranderen:


Zijn vader en moeder waren wel zeemeermensen, dus hou daar rekening mee. Het kan natuurlijk wel dat ze om zijn gekomen bij het jagen, maar ik stel je gewoon even op de hoogte.

Het is niet echt logisch dat hij met een ring zout water op kan roepen dat er eigenlijk niet is. Je kan de ring wel bijzonder maken, want dat vind ik een heel leuk idee!

Afkeer: Misschien wilde je dat nog invullen maar de zin is niet volledig (even dat je het weet)

Afkomst: Je mag wel planeten verzinnen, maar zet er even bij uit welk regime hij komt.


Verder is het helemaal in orde!

ik heb een paar dingen aangepast, is het zo beter dan?

Nou op een plek staat dat zijn vader is overleden tijdens het vissen, op de andere plek staat dat zijn ouders vermoord zijn. Maar verder is het helemaal in orde.
Goedgekeurd Wink

hij is vermoord terwijl hij aan het vissen was tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 21-12-12

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimezo 23 dec 2012, 15:56

Zed Archimede Benedict schreef:
Admin schreef:
Dorned Rose schreef:
Admin schreef:
Tot nu toe ziet het er prima uit. Echter zijn er wel een paar dingen die je misschien moet veranderen:


Zijn vader en moeder waren wel zeemeermensen, dus hou daar rekening mee. Het kan natuurlijk wel dat ze om zijn gekomen bij het jagen, maar ik stel je gewoon even op de hoogte.

Het is niet echt logisch dat hij met een ring zout water op kan roepen dat er eigenlijk niet is. Je kan de ring wel bijzonder maken, want dat vind ik een heel leuk idee!

Afkeer: Misschien wilde je dat nog invullen maar de zin is niet volledig (even dat je het weet)

Afkomst: Je mag wel planeten verzinnen, maar zet er even bij uit welk regime hij komt.


Verder is het helemaal in orde!

ik heb een paar dingen aangepast, is het zo beter dan?

Nou op een plek staat dat zijn vader is overleden tijdens het vissen, op de andere plek staat dat zijn ouders vermoord zijn. Maar verder is het helemaal in orde.
Goedgekeurd Wink

hij is vermoord terwijl hij aan het vissen was tongue

Oh, ik ben een ding vergeten. Zed is een zeemeermens dus hij moet stippen rond zijn ogen hebben, vergeet dat niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical.actieforum.com
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedi 25 dec 2012, 13:24

Leuk aangepast! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedi 25 dec 2012, 13:24

Serena schreef:
Leuk aangepast! Smile

vind je deze beter? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedi 25 dec 2012, 13:30

Acro schreef:
Serena schreef:
Leuk aangepast! Smile

vind je deze beter? x

Ik vind ze alle twee leuk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedi 25 dec 2012, 16:35

Haha, is Zed verdwenen? Dat is jammer :S
Maar deze is ook heel erg leuk! Goedgekeurd! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedi 25 dec 2012, 16:40

Airen schreef:
Haha, is Zed verdwenen? Dat is jammer :S
Maar deze is ook heel erg leuk! Goedgekeurd! ;D
ik voelde me niet goed bij Zed :s
Acro is meer... een beetje gebasseerd op mezelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedi 25 dec 2012, 16:43

Haha, dit forum is heel vrij hoor. Je mag gewoon doen waar jij je goed bij voelt! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedo 27 dec 2012, 13:32

ik heb hem gewoon nog een beetje aangepast, niet echt aangepast, maar gewoon wat bijgeschaaft zodat ik hem beter leer kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitimedo 27 dec 2012, 16:45

Alsnog goedgekeurd! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Acro Belfiado Normix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro Belfiado Normix   Acro Belfiado Normix Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acro Belfiado Normix
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acro en Caine's kamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Jouw peronage :: Jouw personage-
Ga naar: