Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Acro en Caine's kamer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 jan 2013, 18:35

Ik bleef voor me uit staren, en keek uit eindelijk naar Acro. Hij was weer scherp, gelukkig. Ik glimlachte naar hem. Ik probeerde op te staan, maar ik zakte weer in elkaar. Ik was te zwak. Misschien straks nog. Ik strekte mijn arm uit, en pakte zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013, 18:31

Caine pakte mijn hand vast, ik wist niet wat ik moest doen! Even was mijn gezicht compleet gevoelloos. Ik wist niet wat ik nu moest voelen, blijdschap omdat hij zo over me dacht? Moest ik boos zijn omdat hij me had uitgescholden voor homo terwijl hij er zelf één was? Verdrietig omdat hij er nu pas achterkwam? Of moest ik me terugtrekken omdat ik San had? Mijn gezicht bleef gevoelloos staan, ik wist gewoon niet wat ik ermee moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013, 19:26

'Acro, ik weet niet wat je denkt, maar ik neem alles terug.' zei ik zacht. Ik keek omhoog, recht in zijn ogen. 'Ik hou van je, ik weet het nu zeker. Ik neem echt alles terug, behalve de zoen.' Ik keek weer weg, en probeerde opnieuw op te staan. Ik wilde voor Acro staan, maar ik was te zwak, ik zakte weer in elkaar, tegen de muur, en sloeg mijn ogen neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013, 19:30

'Hoe kan ik zeker zijn dat je dit niet gwn doet om me nadien super hard te kwetsen?' vroeg ik emotieloos. Ik was doodop. Dit was de vermoeiendste dag in de geschiedenis van vermoeiende dagen. Ik haatte deze dag, maar hield ook van hem. Ik ging naast Caine op de grond zitten en keek in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013, 19:33

Ik zuchtte even kort. 'Omdat ik eerlijk ben.' mompelde ik. 'Omdat ik niet meer wil liegen. Niet tegen jou, niet tegen mezelf.' Ik zoende hem. De bedoeling was kort, maar het duurde langer als verwacht. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en hield hem tegen me aan. Mijn kracht kwam langzaam terug, maar het was nog lang niet zoals eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013, 19:37

Ik vocht niet tegen zijn kus, in tegen deel. Ik ging op zijn schoot zitten en maakte een wrijvende beweging mijn mijn heupen. We kusten verder en het voelde goed, het voelde anders dan de andere zoenen. Er was weer passie, meer vuur en ik merkte dat hij niet tegenvocht, helemaal niet zelfs!
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitimezo 20 jan 2013, 20:41

Ik wilde niet terugtrekken, maar ik wilde iets doen. Ik moest iets doen. Lang stilzitten kon ik niet, maar ik wilde het kunnen. En ik hoopte dat ik het zou leren. Ik wist dat Acro graag lang zoende, en ik wist dat als ik me terug zou trekken het erger zou worden. Maar ik wist ook dat ik ook aan mezelf moest denken, en nu deed ik dat niet. Ik dacht aan ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acro en Caine's kamer.   Acro en Caine's kamer. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acro en Caine's kamer.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acro Belfiado Normix
» Sam en Camerons kamer
» Angelina en Serena's kamer
» Wie heeft er zin om een kamer te delen met de schuchtere Ghitta?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: De kamers-
Ga naar: