Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De biblotheek

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimema 18 feb 2013, 23:15

Met een zucht keek ik omhoog, naar de sterren die langzaam tevoorschijn kwamen. 'Je bent niet de enige die daar af en toe last van heeft, hoor.' zei ik. Met mijn ogen speurde ik de nachthemel af naar een sterrenbeeld dat belangrijk voor me was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimema 18 feb 2013, 23:19

Ik liet me met een zucht tegen zijn schouder aanvallen. Ik had geen idee waarom ik het deed, het voelde gewoon goed. Het was tijden geleden dat ik zo bij iemand had gelegen en het voelde veilig en vertrouwd. 'Yuui, necromatie is erger dan je denkt. Het doet dingen met je... Dingen die nooit meer ongedaan kunnen worden gemaakt en die je leven voor goed veranderen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimema 18 feb 2013, 23:28

Ik schrok een beetje toen Airen zomaar tegen me aan viel, maar eigenlijk was het best prettig. De laatste keer dat iemand dat had gedaan was jaren terug. Als in een reflex legde ik mijn arm om Airen heen. 'Dna moet ik er misschien toch maar niet aan beginnen. Eerst zal ik het hele bekende universum, én het achtste regime, afzoeken naar andere middelen om doden op te wekken. En als die er niet zijn, tsja, dan zie ik wel verder.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 11:31

'Yuui, ik denk dat ik je moet waarschuwen...' Zei ik peinzend. Hij was vaak bij me, vaker dan wie dan ook. Misschien gewoon wel om de simpele reden dat ik alleen zijn aanwezigheid tolereerde. Maar vanmiddag was het al bijna fout gegaan en dat mocht nooit gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:06

Ik keek haar aan. 'Me waarschuwen? Waarvoor dan?' vroeg ik nieuwsgierig. Zou het weer iets zijn als Necromantie is gevaarlijk, begin er niet aan, het kan vreselijk fout gaan of iets heel anders? Ik wist het niet, maar ik hoopte iets anders. Ik begreep nu wel dat ik niet aan Necromantie moest beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:10

Ik beet op me lip. 'Maak me nooit, en dan ook echt nooit, boos... Ik weet dat het raar klinkt maar dat moet je me wel beloven. Doe alles om te voorkomen dat wij ooit ruzie krijgen.' Fluisterde ik gespannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:17

'Kijk, dat is iets dat ik je wel kan beloven. Ik zou namelijk niet weten waarom ik ooit ruzie met je zou willen maken, en ik heb ook geen idee hoe ik iemand boos zou kunnen maken. Dus ik beloof het.' zei ik terwijl ik mijn hand op mijn hand legde. Ik kon wel begrijpen dat er erge dingen zouden gebeuren als je een zwarte magiër boos maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:21

'Nou, je zat vanmiddag wel gevaarlijk dicht bij...' Mompelde ik afwezig. Hij had ook maar niet het kleinste idee van wat er echt kon mis gaan. Als je mij boos maakte, dan had je niet zomaar een boze zwarte magier voor je -wat op zich al niet te best was- dan had een gewetenloos monster voor je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:38

'Oh, dat wist ik niet.' fluisterde ik voor me uit. Misschien moest ik Airen een soortgelijke belofte laten doen, al was het zo goed als onmogelijk om me boos te maken, maar de laatste keer dat ik echt boos was... Dat was niet goed afgelopen voor de mensen in mijn geboorteplaats. Ik keek afwezig in de verte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:41

Ik staarde voor me uit en overwoog om helemaal niet terug te gaan naar school die nacht. Om gewoon in het bos te slapen, lekker warm tegen Mischa aan. Ik had geen zin om terug te lopen, om de anderen onder ogen te komen en ik wist niet waarom. Nog steeds had ik Yuui niet alles verteld, maar het was genoeg voor het moment. Het was genoeg voor nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:49

Plots hoorde ik zacht bladeren ruisen en takjes kraken, recht achter ons. Ik liet Airen onmiddelijk los, bang dat het iemand van school was. Weer helemaal scherp keek ik achterom, om te zien wie of wat het was, maar ik zag niemand. Vast mijn verbeelding. Ik keek weer naar Airen. Het was even stil, en toen klonk het geluid weer, dit maal dichterbij. 'Hoorde jij dat ook?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:51

Ik knikte geruisloos en kwam half overeind, met spleetjes van ogen starend naar de richting van het geluid. Ik hield mijn hand in de aanslag en spieren gespannen, klaar voor de aanval als dat nodig zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 15:58

Ik draaide me nu volledig naar het geluid, op een knie en een voet zittend. Op die manier kon ik snel opstaan en beginnen te rennen, maar mezelf ook goed verdedigen. Ik dacht gespannen na over de voor en nadelen van onze positie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:05

Ik drukte mijn lippen op elkaar, mijn oren gespitst. Mensen en dieren waren niet de enige wezens die in dit bos rondlopen. Er waren dingen, veel erger dan welk dier dan ook die je hier tegen kon komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:09

'Airen, waar is mijn staf?' vroeg ik zacht. Ik verwachtte niet dat ik hem nodig had, maar er waren wezens die je niet zonder magie te lijf zou moeten gaan, zeker niet in het donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:10

Ik klakte zachtjes met mijn tong en hoorde een laag gegrom achter me. 'Misha, ga de staf halen.' Fluisterde ik, haast onhoorbaar. Mijn blik kleefde vast aan de struiken en bomen om de open plek heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:22

Ik wachtte geduldig tot Airen's panter mijn staf bracht. Meteen toen ik hem vastpakte voelde ik me al zelfverzekerder. Intussen bleef ik om me heen kijken, op zoek naar sporen van het wezen dat de geluiden had gemaakt. Misschien moest ik Yuki maar roepen, om ons te hulp te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:25

Ik voelde Misha's lichaamswarmte achter me en liet mijn andere hand voorzichtig over haar rug glijden. 'Als je een kwaadaardig wezen ziet Misha, twijfel voor geen seconde.' Fluisterde ik. Elk gevecht was makkelijker met je dier aan je zijde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:29

'Ik ga Yuki roepen, oke?' zei ik tegen Airen. Ik stond helemaal op, met mijn staf in de aanslag. Ik zoog zo veel mogelijk adem naar binnen. 'Hyuuuuuu!' riep ik luid. Ergens in het bos hoorde ik mijn tijger brullen, en ik zuchtte opgelucht. Meteen dook ik weer in elkaar op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:31

Er klonk een wilde, rauwe grom van achter de struiken. Mijn spieren spande zich aan en ik stond meteen helemaal recht op. Ik bewoog mijn hoofd en mijn nekwervels knakte. Een laag, onheilspellend gegrom werd gevolgd. Ik beet op mijn lip, dit kon nog wel wat worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:43

Ook ik hoorde de grom. Een voor een spande ik mijn spieren aan, helemaal klaar om aan te vallen. Eigenlijk hoopte ik dat Yuki snel kwam, maar het kon zijn dat ze er niet op tijd zou zijn. Ik pakte mijn staf iets steviger vast. Ik wilde niet mijn magie vrij moeten laten, maar als het moest om te blijven leven... Tsja, dan moest het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 16:50

Plots was het doodstil. Fronsend rechtte ik mijn rug. 'Yuui, is het weg?' Het klonk bijna verdacht rustig en vredig. Maar ik voelde geen aanwezigheid meer van wat dan ook. Geen enkel teken dat het er nog was. Plots klonk er een vreemd, raspende geluid. Plots vloog er een enorme steekvlam uit de bosjes. Ik dook op de grond en rolde door de aarde. Verbaast staarde ik naar de draak die uit het gewas tevoorschijn stapte. Draken? In dit bos? Mijn ogen werden groot. Hij was klein, maar niet alleen. Vanachter de bomen kwamen nog 3 andere, rode draken vandaan. Ik vloekte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 17:01

Ik had mijn hand al op het fluorietkristal gelefd toen het stil werd. 'Ik... Ik denk van wel.' zei ik gerustgesteld. Net op het moment dat de steekvlam uit de bosjes kwam, keek ik die kant op. Meteen pakte ik de zijkant van mijn mantel vast en hield die voor mijn lichaam. Hopelijk zou de betovering die ik daarover had uitgesproken het vuur tegenhouden. Ik voelde de lucht om me heen super heet worden, maar mijn mantel hield het. Zodra de vlam stopte stond ik op. De wezens die uit de struiken waren gekomen kwamen me niet bekend voor, maar ik had wel enig idee wat het zouden kunnen zijn. Draken. 'En wat doen we nu? Aanvallen of rennen?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 17:06

Ik keek ze aan. 'Rennen.' Toen draaide ik me in een flits om en zette het op een lopen. Misha gromde en kwam meteen achter me aan. Ik sprong over boomstammen en dook onder takken door. Een vlam zette een boompje naast me in de brand. Ik schrok en sprong opzij, wegduikend voor de vlam boven mijn hoofd. 'Shit, shit, shit!' Vloekte ik gillend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 feb 2013, 17:13

Ik rende achter Airen aan. Terwijl ik tussen bomen door zigzagde trok ik mijn capuchon over mijn hoofd. Ik probeerde ten alle tijden recht tussen Airen en de draken te zijn, zodat ik de ergste vlammen op kon vangen met mijn mantel. Ook al wist ik dat de vlammen me niets konden doen, toch was het beangstigend om af en toe door vuur omringd te zijn. En de brandende struiken om me heen hielpen ook niet echt. Ik vloekte toen ik besefte wat ik moest doen om Airen en mezelf te kunnen beschermen, maar het was de enige manier. Ik legde mijn hand weer op het kristal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De biblotheek - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De biblotheek   De biblotheek - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De biblotheek
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Rest van de school-
Ga naar: