Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sam en Camerons kamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 15:24

Dit is de kamer waar Sam en Cameron slapen. Er staan natuurlijk twee eenpersoonsbedden, een kast, een bureau, heel veel boeken (de meeste zijn van Cameron) en een radio. De kamer bevind zich op de derde verdieping en de kamer kijkt uit over de bossen en de bergen.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 15:27

Ik sleurde Kay de kamer binnen en draaide de deur meteen in het slot. 'Wil je nou beweren dat je nog niet eens een plan hebt?' Sliste ik. 'Je komt naar me toen, vraagt me om iets verschrikkelijks te doen waarvan ik al lang afgezworen heb dat ik het niet meer zou doen en dan heb je nog niet eens een plan?' Ik stormde door de kamer kon mezelf nog net behoeden om Kay en flinke klap te verkopen. 'Hoe achterlijk kun je zijn?!' Riep ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kay

Kay


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 01-01-13

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 15:29

Ik liep naar achteren en liet me nonchalant op een stoel vallen. "Nouja, sorry hoor. Ik ben hier niet het masterbrein dat ben jij Cammie" mompelde ik beledigd. "Doe is even relaxt man! Dit was wat je doet! Zo ben je, waarom maak je er zo'n probleem van. Vroeger vond je het geweldig. Heeft dit soms met dat meisje te maken? Want als dat zo is dan.." verder wist ik eigenlijk niks meer te zeggen dus ik besloot om mijn mond te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 16:40

'Dit heeft helemaal niks met Serena te maken.' Sliste ik. 'En je verwacht dus dat ik een plan uitstippel? Je wilt dus dat ik al het denkwerk weer doe?' Ik staarde hem aan. 'Verdomme Kay.' Zeg ik op weer een normaal stemniveau. 'Ik dacht dat het klaar was, dat ik dit achter me had gelaten.' Plots kneep ik mijn ogen weer samen. 'Ik dacht dat jij helemaal niet meer gokte?' Zei ik scherp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kay

Kay


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 01-01-13

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 16:43

Ik luisterde naar zijn woorden. "Ik zat in geldnood Cam. Ik had het nodig" gromde ik terwijl ik overeind uit mijn stoel kwam. "Kom op Camm help me nou gewoon oke! Ik wil niet dood" Ik kijk hem aan en wacht af, ik moest blijven leven. Cameron was de enige die mij kon helpen. "Je bent de enige die me kan helpen Cameron"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 17:59

Ik zuchtte en leunde met mijn arm op het bureau, rug naar hem toe gekeerd. 'Goed dan Kay, nog een keer. Maar kon nooit meer naar me toe als je hulp nodig hebt, want dat kun je vergeten!' Ik draaide me fel om. 'Nou ophoepelen ja, ik heb tijd nodig om na te denken.' Ik greep hem ruw beet en duwde hem in de richting van de deur. Nog voor dat ik het ding voor zijn neus dichtgooide vroeg ik wat kalmer: 'Hoe vind ik je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kay

Kay


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 01-01-13

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 18:16

Ik zuchtte, "okeoke" mompelde ik terwijl ik naar de deur liep. "Ik zwerf ergens hier rond oké?" mompelde ik geïrriteerd terwijl ik me omdraaide en wegliep. Ik stopte mijn handen in mijn zakken en zakte neer op een bankje in de gangen. En korte zucht rolde over mijn lippen terwijl ik nutteloos voor me uit staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimedi 01 jan 2013, 18:35

Ik gooide de deur meteen achter Kay in het slot en liet mezelf tegen het donkere hout naar de grond glijden. Waar laadde ik me nu weer mee in? Ik legde mijn hoofd in mijn handen. Ik had mezelf beloofd dat ik het nooit meer zou doen, nooit meer. En nu? Nog geen dag geleden had ik Serena gezegd dat het deel was van mijn verleden, dat ik dat niet meer was. En wat bleek, ik flikte het gewoon weer. Ik zuchtte, stond op en liet de kamer weer uit, richting de bibliotheek. Ik had veel dingen te doen. Niet alleen moest ik een doel uitkiezen, ik moest me informeren over de ligging, bewaking en ontsnappingsroutes. Ik moest goed materiaal en een plattegrond in handen zien te krijgen én ik moest een lijst van bewakers zien te vinden. En dat alles zonder dat het ook bij één iemand argwaant wekt. Het was niet zo moeilijk als het klonk, ik had het vaker gedaan. Maar zou ik het nog kunnen? Had ik het na al die jaren nog steeds in de vingers? Plots zweefde er een rare gedachte door mijn hoofd. Vorige keer wist je niet dat het je laatste was. Nu wel. Waarom het dan niet gedenkwaardig maken? De laatste keer, een definitief afscheid, met de roof van de eeuw. De roof van de eeuw. Er danste eens stiekem lachje over mijn lippen. Tja, als je al de fout in schiet, dan moet je het goed doen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 24

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimewo 02 jan 2013, 09:28

Ik liep over de gangen, naar mijn kamer, en keek om me heen. Zelfs de gangen van de school waren mooi. Ik zag de deur van onze kamer en liep naar binnen. Het was mooi, prachtig. Ik ging op een van de bedden zitten en keek opnieuw rond. Er stonden, gelukkig, veel boeken om het bed, en als je uit het raam keek, kon je het strand zien. Voor mij was dat gewoon perfect. Ik moest de kamer delen met ene Cameron. Hopelijk was hij aardig, want dat zou de kamer nog leuker maken. Er stond een gitaar in de hoek, die ik pakte. Ik speelde wat. Toen de deur open ging, keek ik niet op, maar speelde gewoon door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimewo 02 jan 2013, 11:48

Ik staarde een tikje verrast naar de gitaar spelende jongen op het andere bed. Ik legde snel de boeken over diamanten op het bureau en bleef staan, afwachtend tot hij klaar was met spelen. Toen hij eindelijk op keek glimlachte ik breed. 'Je bent goed zeg.' Nu heb ik al een halve band bij elkaar, dacht ik grinnikend. Serena kan zingen, Sam speelt gitaar en ik kan heus wel een uitzondering maken voor de piano. 'Ik ben Cameron, en jij moet vast Sam zijn?' Ik pakte de boeken weer op van het bureau en legde ze snel op de laatste lege plekken in de boekenplanken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 24

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimewo 02 jan 2013, 12:02

Ik keek verbaast naar de jongen, Cameron dus. 'Dank je.' mompelde ik. 'Sam, ja.' Ik legde de gitaar weg en stond op. 'Nou, dit is dus onze kamer.' Ik keek rond en stopte mijn handen in mijn zakken. 'Dus... Wat voor wezen ben je eigenlijk?' Wezens herkennen, niet een van mijn beste punten. Gelukkig kun je altijd dingen vragen. Ik bijt zacht op mijn lip en loop naar het raam. Ik kijk naar de zee en zijn golven. Zo rustgevend, zo mooi om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimewo 02 jan 2013, 12:04

Mijn ogen waren op hem gefocust terwijl ik antwoord gaf. Ik zag geen tekens, geen kenmerken dus ik zuchtte. 'Transformer.' Nog een keer nam ik de jongen goed in me op. Toen gaf ik het op. 'En jij?' Hij kon natuurlijk een vuurspuwer of een woestijnier zijn. Misschien was hij zelfs wel een transformer als ik? Of anders een witte magiër of...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 24

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimewo 02 jan 2013, 12:09

Ik grijnsde. 'Een mens, niks bijzonders.' mompelde ik en draaide me om, naar Cameron. Ik haalde voorzichtig mijn boog uit mijn tas. 'Maar niet ongevaarlijk.' Ik grinnikte even, waarschuwen kon vast geen kwaad. Hoop ik, want ik wilde niet al te gevaarlijk overkomen. Dat schrikt af. En dat moet ik niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitimewo 02 jan 2013, 12:19

'Een mens?' Ik grijnsde. 'Natuurlijk.'
Mensen waren geweldig. Ik had niet voor niets een mens gekozen als mijn standaard vorm. Ze werden beschouwd als ongevaarlijk, nutteloos en achterlijk. Dat waren ze niet. Mensen hadden iets wat geen enkel wezen had en ik kon er mijn vinger niet op leggen. Het was iets raars, zonder vorm, zonder naam. Maar het was er. Dat was wat hen afscheidde van de anderen. Hij viste de boog uit zijn tas en ik vertrok niet eens een spier. Ook al waren mensen zwaar onderschat, en wist ik dat, dat wilde niet zeggen dat ik nu plots wel bang voor ze was. Ik was immers bang voor geen enkel wezen, waarom zou ik ineens voor de mensen het wel zijn? 'Gitaarspelende boogschutter?' Ik lachte. 'Zo kan het ook.' Ik mocht die Sam nu al. Hij was oke, mijn soort mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sam en Camerons kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sam en Camerons kamer   Sam en Camerons kamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sam en Camerons kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Angelina en Serena's kamer
» Acro en Caine's kamer.
» Wie heeft er zin om een kamer te delen met de schuchtere Ghitta?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: De kamers-
Ga naar: