Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Angelina en Serena's kamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 21-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:00

Deze kamer bevind zich op de derde verdieping. Er staan twee eenpersoons bedden in en er is een balkon dat uitkijkt op de tuinen. Het is redelijk groot en erg knus en mooi. Verder staan er een paar planten, een kleerkast, een radio en nog een paar andere dingen.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical.actieforum.com
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:06

Er glipte kort een zucht door mijn lippen terwijl ik een blik op de klok wierp. Angelina was, ja waar was ze eigenlijk? Het was 12 uur en ik had werkelijk geen idee waar ze was. Kort haalde ik mijn schouders op en ging ik beter zitten. "Are you, Are you. Coming to the tree. Where I told you to run, so we'd both be free, strange things did happen here. No stranger would it be,
If we met up at midnight in the hanging tree" zong ik zachtjes terwijl ik mijn blonde haar aan het borstelen was. " Are you, Are you. Coming to the tree. Wear a necklace of rope, side by side with me, strange things did happen here. No stranger would it be, if we met up at midnight in the hanging tree." Geweldig liedje vond ik dat, het was lekker mysterieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:30

Ik drukte mezelf tegen de muur toen er een docent langs liep. Ik hield mijn adem in en bewoog geen centimeter. De voetstappen kwamen eerst dichterbij, om vervolgens niets op te merken van mijn aanwezigheid en dan weer weg te sterven. Eindelijk liet ik mijn adem gaan. Ik ontspande mijn spieren en tuurde het hoekje om. Als ik betrapt werd zouden het zeker weten strafregels worden, en niet zo'n paar ook. Ik had geen zin om op de eerste dag meteen straf te krijgen. Maar toch was ik op de gangen, dat aan het riskeren, simpelweg omdat ik zo graag bij haar wilde zijn. Ik had in mijn bed gelegen, ik kon niet slapen en ik kon aan niks anders denken dan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:35

Ik glimlachte naar mezelf in de spiegel en rolde toen kort met mijn ogen. Ik was lekker alleen dus ik had heerlijk de kans om weer is te zingen. Met mijn gedachten was ik bij het prachtige gezicht van Cameron en dat bezorgde me een grote glimlach. "Deep in the meadow, under the willow. A bed of grass, a soft green pillow. Lay down your head, and close your sleepy eyes. And when again they open, the sun will rise. Here it's safe, here it's warm. Here the daisies guard you from every harm. Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you. " Ik vond het heerlijk om te zingen en vooral deze rustige melodieën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:40

Ik legde mijn oor tegen de deur en hoorde een mooi, zacht gezang. Mijn ogen werden groot. Was dit werkelijks Serena's kamer? Zong zij echt zo mooi? Geruisloos opende ik de deur en gluurde ik om de hoek. Ja, daar zat Serena voor de spiegel haar prachtige, lange, blonde haren te kammen. Zonder dat ze het leek te merken glipte ik naar binnen. Vluchtig keek ik om me heen, waar was haar kamergenoot? Waar kon een meisje zo laat rondhangen? Precies waar jij zo laat rond hangt. Ging er door mijn hoofd. Ik lachte geruisloos. Ik duwde de deur zachtjes toe en met een kleine tik klapte hij dicht. Serena keek geschrokken op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:45

Zachtjes neuriede ik door en schrok op van een klap. Met een ruk draaide ik me om en ik zag het perfect volmaakte gezicht van Cameron. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik in zijn richting liep. Ah, shit. Ik stond in mijn korte lichtroze nachtjapon. Ach, nouja, wat maakte het mij ook uit. Hij was hier, speciaal voor mij. "Cameron" glimlachte ik terwijl ik voor hem ging staan en zijn hand vast pakte. "Je hebt me toch niet horen, eh zingen net hé?" grijnsde ik. Ik haalde kort een hand door mijn haar en trok hem verder de kamer in. Hij zag er zoals altijd weer oogverblindend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:49

'Je zei dat je kon zingen, niet dat je fantastisch kon zingen.' Ik grijnsde en keek om me heen. 'Leuke kamer heb je, maar waar is je kamergenoot?' Ik trok een wenkbrauw op.'Op avontuur uit, midden in de nacht, net als ik?' Ik grinnikte en vroeg me af hoe veel kinderen er wel niet op zouden zijn nu, stiekem dwalend door de gangen, zijnd waar ze niet zouden moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:51

Ik haalde kort mijn schouders op, "ik heb eigenlijk geen idee waar ze is" bekende ik. "Maar moest je me nou net zo aantreffen terwijl ik dit aanhad?" grijnsde ik terwijl ik op mijn bed ging zitten. "Ik vind het fijn dat je er bent" glimlachte ik terwijl ik hem bekeek. Zijn prachtige ogen waren goed te zien en ik vond ze prachtig. Ik beet zachtjes op mijn lip op er niet nog weer is een opmerking over te maken. Ik vond het zo geweldig dat hij hier was dat ik een beetje sprakeloos was/
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:54

'Ik vind het niet erg hoor.' Ik deed moeite om mijn gezicht in een plooi te houden. Natuurlijk vond ik het niet erg, wat dacht zijn nou? Ik hield het niet voel en grinnikte. 'Sorry, stomme opmerking.' Ik ging op de hoek van haar bed zitten. 'Ik ben ook blij dat ik hier ben.' Ik keek haar aan en verloor mezelf weer even in die prachtige, diepe ogen. IK schok zachtjes weer op. Hoe vaak ging dat nou nog gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 16:58

Ik glimlachte om zijn opmerking. Er viel weer een gemakkelijke stilte en ik genoot ervan, hij.. hij was zo geweldig. Dat hij ook speciaal voor mij naar mijn kamer was gekomen, gewoon om me te zien. Mijn hart klopte in mijn keel en ik voelde me geweldig, alsof ik alles aankon. Ik toverde een stralende glimlach op mijn gezicht en keek hem aan, "eigenlijk ben ik best blij dat je tegen me aan bent gebotst in die gangen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 17:04

Ik lachte en voelde mijn hart sneller kloppen. Dan besef je je dat het leven met kleine, dunne draden aan elkaar hangt. Als ik niet tegen Serena opgebotst had, dan kende ik haar naam nu waarschijnlijk nog niet eens. Ik keek haar aan met twinkelende ogen. Ik was zo intens gelukkig, zo had ik me al tijden niet gevoelt. Sinds die botsing in de gang leek mijn leven een grote, prachtige droom. Elk moment van de dag dat ik niet bij haar was verlangde ik naar de eerste beste kans om haar weer te zien. En wanneer ik bij haar was, dan hoopte ik wanhopig dat het nooit op zou houden, nooit. Mijn blik gleed weer naar haar lippen. Zou ik...?
Plots werd er ruw op de deur geklopt. Ik vloog overeind en ging in een flits achter de deur staan. Ik zag de klink naar beneden bewegen en de deur langzaam open gaan. Een zware mannenstem klonk. 'Waarom slaap jij nog niet? En waar is je kamergenoot?' Hij moest het lege bed gezien hebben. Ik beet op mijn vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 17:08

Ik schrok op van de mannelijke stem en in een flits was Cameron achter de deur gaan staan. Onzeker keek ik naar de man die in de deuropening stond. "Sorry meneer, ik kon echt niet slapen. Er ligt een beetje veel druk op me en ik ben zenuwachtig voor morgen en de rest van het jaar ziet u" begon ik terwijl ik kort naar Cameron keek en mijn blik weer afwendde. "Ik kon gewoon nog niet slapen meneer.. Sorry" ik verontschuldigde me en trok mijn jurkje iets meer naar beneden aangezien ik me wat ongemakkelijk voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 17:12

De man kneep zijn ogen samen. 'En je kamergenoot? Waar is die heen? Verboden door de gangen zwerven hé? Daar staat een aardige straf op moet je weten.' Ik zag Serena slikken en ze begon te stotteren. Plots kwam ik achter de deur vandaan.
'Ik ben hier meneer.' Zei ik met Angelina's stem. Dit was verschrikkelijk moeilijk, maar dat liet ik niet blijken. Om iemand te kopiëren die je slechts een paar seconden gezien hebt en wiens stem nog minder gehoord heb, dat is haast onmogelijk. Toch flikte ik het redelijk. Het was dat ik alle details in mijn hoofd omgeslagen had, zo veel als ik me kon herinneren. De man keek me verbaast aan. 'Dan mag je je wel heel snel om gaan kleden dame. En verder wil ik niks meer horen.' Hij klapte de deur achter zich dicht. Ik haalde opgelucht adem en veranderde weer in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 17:16

Ik schrok van Cameron die in Angelina veranderde. Met open mond staarde ik hem aan en toen de man eenmaal weg was begon ik te lachen. "Dat, dat was geweldig" grijnsde ik terwijl ik hem aankeek. "Ik was bang.." fluisterde ik terwijl ik me op mijn bed liet vallen. "Ik dacht dat we keihard gesnapt werden Cam!" Ik grinnikte en wenkte hem dat hij weer moest komen zitten. Ik liet mijn blik over zijn lichaam glijden en het voelde zo goed dat hij bij me was. Hij was echt een geweldige jongen en ik wou dat hij nooit weg hoefde te gaan. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek hem glimlachend aan, "je hebt ons net wel mooi gered hé?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 17:22

'Ach joh, ik doe mijn best.' Ik grijnsde. Ze noemde me Cam en dat vond ik op een of andere manier echt geweldig. Niet veel mensen noemde me Cam, en van nog minder mensen zou ik het ook echt pikken. Maar bij haar was het goed. Ik ging weer zitten op haar bed en keek haar weer aan. 'Je bent echt heel mooi, weet je dat?' Fluister ik. Ik moest het zeggen, maar ik weet niet of ik er spijt van ga hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 17:25

Ik grinnikte om zijn opmerking en voelde blosjes opkomen bij de volgende opmerking. "Dankje.. maar.. Jij bent prachtig" fluisterde ik terug terwijl ik hem lang aankeek. Ik verplaatste mijn blik naar zijn lippen, zou ik het doen? Plots sloeg de deur met een klap dicht en daar stond Angelina in de deuropening. "He Angie" zei ik zachtjes terwijl ik Cameron aankeek. Alweer een moment verpest. Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik mijn blik verplaatste naar Angelina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 23-12-12

Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitimema 31 dec 2012, 17:29

In een flits draaide ik mijn hoofd en zag Angelina ons aanstaren. Voordat ze haar mond open kon trekken begon ik al te praten. 'Geen vragen, je kunt maar beter blij zijn dat ik hier was, ik heb je zojuist behoed van een stapel strafwerk.' Ik grijnsde.
'Waar heb je het over?' Vroeg Angelina verbaasd.
Ik stond op en veegde denkbeeldige kreukels uit mijn kleren.
'Er kwam een man langs om te controleren of iedereen in bed lag en jij was er niet dus...' En bij wijze van demonstratie nam ik haar vorm nog eens aan. Dit keer was het veel makkelijker, nu ik haar voor me had. Ik zag haar kort schrikken en een seconde later was ik weer mezelf. Ik gniffelde en liep langs haar heen. Ik pakte de deur al in mijn hand, draaide me nog een keer om en stuurde Serena een knipoog. Toen deed ik de deur achter me dicht. Op het moment dat ik op het duister van de gang stond vloekte ik geruisloos. Moest Angelina nou weer juist op dat moment binnen komen? Niet te geloven wat voor een timing mensen op deze school hadden. Met twee handen in mijn zakken liep ik terug naar mijn kamer en even later plofte ik neer op mijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Angelina en Serena's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angelina en Serena's kamer   Angelina en Serena's kamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Angelina en Serena's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Angelina Cortez
» Sam en Camerons kamer
» Acro en Caine's kamer.
» Wie heeft er zin om een kamer te delen met de schuchtere Ghitta?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: De kamers-
Ga naar: