Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het bos

Ga naar beneden 
+2
Serena
Cameron
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Het bos - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos   Het bos - Pagina 9 Icon_minitimema 04 feb 2013, 18:26

Ik ademde diep uit terwijl we de school ook echt naderde. We liepen de trappen op, allebei nog steeds verzonken in eigen gedachten. Pas toen we in de aula stonden schrok ik op. Ik keek hem aan en het was even stil. Het was rustig, iedereen was vast al naar de kantine.
'Ik zie je later wel hé?' Zei ik een tikje emotieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

Het bos - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos   Het bos - Pagina 9 Icon_minitimema 04 feb 2013, 18:33

De rest van de wandeling zei ik niks. Ik dacht na over wat er die middag was gebeurd, en hoopte dat Airen haar belofte van geheimhouding hield. Pas in de aula zei ik iets. 'Ja, waarschijnlijk morgen, tijdens de lessen, en misschien ook daarbuiten nog wel. Anyway, ik zie je nog wel een keertje.' antwoordde ik, waarna ik haar mijn rug toekeerde en weg wilde lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Het bos - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos   Het bos - Pagina 9 Icon_minitimema 04 feb 2013, 18:35

'Fai.' Verhief ik mijn stem ineens. Hij draaide zich weer terug en keek me aan.
Ik staarde terug en het was even stil. 'Bedankt.' Zei ik plots. Toen draaide ik me om en liep ik de aula uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

Het bos - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos   Het bos - Pagina 9 Icon_minitimema 04 feb 2013, 18:43

Toen ze mijn naam zei draaide ik me weer om. Ik keek haar aan, tot ze me uiteindelijk bedankte. Ik antwoordde met een kort knikje, waarna ik me weer omdraaide en glimlachend de aula verliet door een andere uitgang. Eigenlijk had ik niet echt honger meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het bos - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het bos   Het bos - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het bos
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Omgeving van de school-
Ga naar: