Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het begintopic

Ga naar beneden 
+11
Sam
Sanbourne
Elena
Amelia
Acro
Airen
Ghitta
Angelina
Cameron
Serena
Admin
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimewo 02 jan 2013, 13:09

'Graag gedaan.' mompelde ik terug. 'Zo'n Bro-knuffels doen soms best goed, niet?' vroeg ik aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimewo 02 jan 2013, 13:12

'Misschien.' zeg ik zacht en schuif langs de muur weer op de grond. Ik staar glazig voor me uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimewo 02 jan 2013, 19:18

'Misschien?' lachte ik. 'Ik zal je is laten voelen hoe leuk het is!' zei ik tegen hem. Ik gaf hem een dikke knuffel en drukte hem helemaal tegen me aan. 'Fantastisch toch!' riep ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:13

Even glimlach ik klein, door mijn tranen heen. Dan trek ik me langzaam weer terug. 'Genoeg.' mompel ik en zet een paar stappen naar achter. Oke, misschien voelde het fijn, maar geknuffeld worden door een homo is ook niet geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:30

'Sorry.' lachte ik. 'Kom maar terug mee naar de klas.' zei ik tegen hem. 'Volg mij maar.' zei ik. Ik ging al vast naar de klas, hopend dat hij me volgde. Ik ging in de rechterhoek van de klas zitten, wanneer ging die verdomde mentor nu komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:34

Ik veeg mijn tranen snel weg en loop dan achter hem aan. Ik plof naast hem neer en leun met mijn ellebogen op tafel. Ik leg mijn kin op mijn handpalmen en staar een beetje voor me uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:37

Ik keek verbaasd als hij naast me komt zitten. 'Wil je wel naast een homo zitten?' vroeg ik spottend, eens kijken hoe ver ik kon gaan.. 'Ben je niet bang dat je geïnfecteerd raakt?' vroeg ik aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:42

'Vind jij het wel goed als ik hier kom zitten?' vraag ik, licht geïrriteerd, maar tegelijkertijd ook spottend. 'Want zo klinkt het namelijk wel.' Ik zucht en schuif mijn stoel wat naar achteren. Ik kijk expres niet naar Acro. Hij deed vreemd, waarom weet ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:45

'Ik vind het alleen niet goed, als je zo racistisch blijft doen.' zei ik scherp. Ik was zijn gedrag best wel zat, best wel? Nee... helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:47

Ik zucht en sta op. Ik loop zonder iets te zeggen de klas uit, weg van iedereen. Ik zucht even op de gang en kijk naar de deur. Als Acro wilde dat ik ermee ophield, dan had hij pech. Dit ben ik, deal with it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:52

Ik bleef gewoon zitten, als hij zo kinderachtig moest doen, was dat zijn probleem, niet het mijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 11:57

Ik ga tegen de muur aan staan. Ik bekijk mijn handen, niet bijzonder om te zien. Ik schuif langs de muur op de grond. Ik staar naar de muur, en kijk de gang door. Er is echt niemand, rond dit tijdstip. Ik sta op en loop naar mijn kamer. Tenminste, de kamer waar ik verblijf. Een naam wist ik nog niet, maar ik hoop niet dat het Acro is. Dat maakt het alleen maar erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimedo 03 jan 2013, 12:02

Pff... ik ging maar naar mijn kamer. Ik liep naar mijn kamer, hopelijk zat ik niet met Caine... dat zou echt verschrikkelijk zijn. Ik ging de deur door en wandelde rustig door de gang. Ik kijk op mijn blad, ik had kamer 7... 1, 2, 3, 4, ik ben er bijna 5, 6 en... 7! Eindelijk... ik deed de deur open. Twee bedden, ik ging op één van de twee zitten. Wie zou mijn kamergenoot zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzette

Suzette


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimema 07 jan 2013, 17:12

Ah, ik vind het zeer spijtig dat ik dit totaal ben vergeten! Zou iemand me een samenvatting kunnen geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimema 07 jan 2013, 17:20

Suzette schreef:
Ah, ik vind het zeer spijtig dat ik dit totaal ben vergeten! Zou iemand me een samenvatting kunnen geven?

Uhh, er is weinig gebeurt, eigenlijk.
Iedereen is binnengekomen, Caine en Acro zijn nu dus weg (;
En meer weet ik zo niet, maar veel is er ook niet gebeurt, en de mentor is er nog niet ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Fai

Fai


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 30-12-12

Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitimema 07 jan 2013, 17:33

Caine schreef:
Suzette schreef:
Ah, ik vind het zeer spijtig dat ik dit totaal ben vergeten! Zou iemand me een samenvatting kunnen geven?

Uhh, er is weinig gebeurt, eigenlijk.
Iedereen is binnengekomen, Caine en Acro zijn nu dus weg (;
En meer weet ik zo niet, maar veel is er ook niet gebeurt, en de mentor is er nog niet ;P
Eigenlijk is iedereen al weg, maar oke...
@Suzette: iedereen heeft kleine verhaallijnen, je moet gewoon iemand zoeken waar je mee kan meeten, en je ziet wel waar je belandt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het begintopic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begintopic   Het begintopic - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het begintopic
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Rest van de school-
Ga naar: