Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bella Jade Dexis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitimevr 28 dec 2012, 00:08

Naam: Bella Jade Dexis
Roepnaam: Bel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Verjaardag: 28 Maart
Geloof: Ze heeft geen geloof
Wezen: Transformer

Uiterlijk
Ogen: Haar ogen zijn licht blauw met een beetje groen, Amandelvormig. Ze kijkt altijd vrolijk in haar ogen maar Als ze boos is dan gloeit het groene in haar ogen.
Haar: Bella heeft donker bruin haar. Ze heeft een plukje paars in haar haar.Ze heeft een slag in haar haar.
Lengte: Bella is 1.73. Dat is wel lang maar Handig voor haar.
Bouw: Bella is Slank maar Ook heel erg atletisch en lenig.
Huidskleur: Ze heeft een normale huidskleur. Ze is toch nog wel wat witter.
Kleding: En zwart jurkje dat aan de achterkant vast zit met touwtjes, Zwarte laarzen, Meestal nog een zwart lint dat om haar pols heen zit.
Uiterlijke kenmerken: Ze heeft een Litteken op haar schouder ,die door loopt in een kronkelige lijn naar haar elleboog..
Eventueel bijzonder kenmerk van jouw wezen: Bella heeft als ze zicht heeft getransformeerd een oranje gloed in haar ogen.

Innerlijk
Eigenschappen: Bella is snel (Ze rent als de wind), Mensen vertrouwen haar snel (Handig als ze meer over hun wilt weten). Haar slechte eigenschappen zijn : Ze word snel boos en kan dus snel door het lint gaan. Ze kan er niet tegen als mensen het beter denken te weten.
Seksuele voorkeur: Hetero, Ze wilt niet zomaar met iemand eerst iemand goed leren kennen.
Bijzonderheden: Ze verstopt zich vaak voor andere mensen. Ze komt alleen als het echt nodig is.

Kenmerken van bepaalde soorten (

Transformers: Bella oefende al vanaf toen ze klein was dus is heel erg snel. Ze zijn net Identiek , Je ziet het verschil niet. Ze neemt alle eigenschappen over. Haar specialiteiten zijn Zeemeermensen.
Voor allen: Omdat ze een transformer is kan ze met elk volk omgaan.

Afkeer en liefde
Afkeer: Mensen die liegen of Discrimineren.
Liefde: Metal en Rock muziek. Ze houdt van het nummer In the end van Black veil brides.
Verslaving: Ze is altijd heel gefocust als iemand haar stoort word ze boos.


Afkomst
Afkomst: Bella komt van de 6de regimen.
Familie: Bella's ouders zijn overleden toen ze 14 en heeft geen familie meer voor de rest. Toen ze 14 was is ze voor haarzelf gaan zorgen.
Verleden: Toen ze 14 was zijn haar ouders overleden. Ze heeft al die tijd voor haarzelf gezorgd.

Hobby's, talenten en zwaktes
Talenten: Bella is goed in richten en ze heeft een goed oog voor detail. Als ze naar een kleine steen moet schieten raakt ze hem zelfs nog.
Zwaktes: Ze kan niet tegen een gebroken hart en verdriet van een ander. Ze is ook niet goed met Jongens, Ze is dan altijd een beetje verlegen.
Hobby's: Als ze vrije tijd heeft dan gaat ze dansen of oefen met boogschieten. Of ze gaat gewoon klimmen of zwemmen.
Vechtsport: Als haar pijlen op zijn gaat ze vechten met haar handen. En omdat ze zo lenig is het het makkelijk voor haar om de klappen te vermijden.
Wapen: Bella heeft altijd haar Bijl en boog bij zich. Ze draagt het op haar rug samen met een tas met pijlen.

Overig: -

Bella Jade Dexis Tumblrmd8wpbn4hb1rxd187


Laatst aangepast door Bella op vr 28 dec 2012, 22:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitimevr 28 dec 2012, 01:18

Een leuk personage, maar je moet wel een paar dingen veranderen. Ten eerste moet je onthouden dat transformers eigenlijk geen vaste vorm hebben, hun standaard vorm is iemand die ze ooit ergens gezien of gehoord hebben. Dan heb ik een klein probleempje: bella lijkt heel erg op een andere transformer Cameron in heel veel opzichten. Misschien zou je bij hem even een kijkje kunnen nemen en dan Bella aanpassen? Anders wordt het een beetje saai... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitimevr 28 dec 2012, 19:06

Airen schreef:
Een leuk personage, maar je moet wel een paar dingen veranderen. Ten eerste moet je onthouden dat transformers eigenlijk geen vaste vorm hebben, hun standaard vorm is iemand die ze ooit ergens gezien of gehoord hebben. Dan heb ik een klein probleempje: bella lijkt heel erg op een andere transformer Cameron in heel veel opzichten. Misschien zou je bij hem even een kijkje kunnen nemen en dan Bella aanpassen? Anders wordt het een beetje saai... Embarassed

Bedankt ik zou het opvolgen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 21-12-12

Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitimevr 28 dec 2012, 19:16

Ik vind dat ze nog steeds een beetje op Cameron lijkt, maar het is beter zo. Misschien kun je nog een andere verslaving bedenken? Hoeft niet hoor Wink
Verder: Goedgekeurd! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitimevr 28 dec 2012, 22:32

Admin schreef:
Ik vind dat ze nog steeds een beetje op Cameron lijkt, maar het is beter zo. Misschien kun je nog een andere verslaving bedenken? Hoeft niet hoor Wink
Verder: Goedgekeurd! ;D


Ik heb een andere verslaving gedaan Very Happy
Ik niet wat ik nog meer kan veranderen zonder dat ik op cameron lijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitimevr 28 dec 2012, 22:36

Nee, het is helemaal goed hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitimeza 29 dec 2012, 13:46

Airen schreef:
Nee, het is helemaal goed hoor Wink

Dankje Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bella Jade Dexis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Jade Dexis   Bella Jade Dexis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bella Jade Dexis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Jouw peronage :: Jouw personage-
Ga naar: