Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Caine Soren

Ga naar beneden 
+2
Airen
Caine
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Caine

Caine


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 25-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimedi 25 dec 2012, 18:59

Naam: Caine Soren
Roepnaam: Caine
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 Jaartjes
Verjaardag: 3 maart
Geloof: Hij gelooft in zichzelf ;3
Wezen: een bastaard. Half Elf, half mens, dus ...


Uiterlijk
Ogen: Grote ogen, normaal, lichtblauw.
Haar: Redelijk lang, nooit gel, zwart.
Lengte: 1.78 M
Bouw: Slank, gespierd.
Huidskleur: zeer blank.
Kleding: Aparte kleding, maar toch wel hip.
Uiterlijke kenmerken: Een litteken op zijn onderarm, een tattoo op zijn linkerpols. "Caine."
Eventueel bijzonder kenmerk van jouw wezen: Paar kenmerken van een Elf, als die er zijn ...


Innerlijk
Eigenschappen: Caine heeft zich altijd al afstandelijk gehouden van de rest, maar hij had wel een aantal vrienden. Hij kan heel aardig zijn, zolang je hem eenmaal kent. Hij is vaak chagrijnig en aanvallend tegen onbekenden, maar veel doet hij dan niet. Hij vindt dat hij zelf alles aankan, en geen hulp nodig heeft. Hij kan egoïstisch zijn, maar als iemand hulp nodig heeft, valt het hem snel op.
Seksuele voorkeur: Hij is homoseksueel, maar hij is nog niet uit de kast gekomen, en hij weigert het toe te geven aan zichzelf.
Bijzonderheden: Hij kan gevoelens van mensen heel makkelijk aflezen.

Kenmerken van bepaalde soorten.
Bastaards: Het liefst is hij buiten, in de natuur, en hij is lenig, snel en hij heeft versterkte zintuigen. (Elf.)


Afkeer en liefde
Afkeer: Mensen die zichzelf boven anderen zetten, ook al doet hij dat zelf vaak.
Liefde: Boeken en de natuur/buitenwereld
Verslaving: Hij moet elke dag wel muziek geluisterd hebben, en iets gelezen hebben, anders komt hij de dag niet door.


Afkomst
Afkomst: Eerste regime
Familie: Zijn vader(Elf) is aangevallen door een ijsreus, dus die is overleden. Caine is enigskind, en heeft alleen zijn moeder.
Verleden: Caine heeft op drie verschillende kostscholen gezeten, maar omdat hij steeds de "Bad boy" in de klas was, is hij er elke keer van af gestuurd.


Hobby's, talenten en zwaktes
Talenten: Hij kan snel emoties herkennen, goed met pijl en boog omgaan, hij kan goed klimmen.
Zwaktes: Hij kan niet tegen zijn verlies, en hij kan er niet tegen als mensen hem op zijn zwakke punten wijzen.
Hobby's: Hij speelt graag gitaar, luistert graag muziek en schrijft graag boeken.
Vechtsport: Hij kan goed vechten i.v.m. zijn snel- en lenigheid.
Wapen: Hij heeft altijd stiekem een pijl en boog bij zich, meestal een kleine, die in een tas past. Maar als hij in een bos/gevaarlijk gebied is, heeft hij altijd een grotere bij zich.

Overig: Caine lapt alle regels aan zijn laars en doet waar hij zin in heeft.



Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 21:50

Een kenmerk van elven is puntige oren, maar je moet zelf beslissen of je dat wilt doen Wink
We hebben nu wel heel veel homoseksuele jongens, haha! Er zitten haast geen geen hetero jongens op, wat moeten al die meisjes nou? xD
Maar helemaal geen probleem hoor, heel leuk karakter. Goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 21:52

Airen schreef:
Een kenmerk van elven is puntige oren, maar je moet zelf beslissen of je dat wilt doen Wink
We hebben nu wel heel veel homoseksuele jongens, haha! Er zitten haast geen geen hetero jongens op, wat moeten al die meisjes nou? xD
Maar helemaal geen probleem hoor, heel leuk karakter. Goedgekeurd!

Don't worry, de mijne is bi. ;-) Oh, en mijn meisje is trouwens ook bi. Ik sta erg open voor alle opties, haha. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 21:55

Weetje wat, eigenlijk vind ik het wel een leuk idee. Misschien pas ik Airen last minute nog aan en maak ik haar ook bi. Eigenlijk vind ik het wel bij haar persoonlijkheid passen... Maar Cameron blijft gewoon heteroseksueel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:07

Sanbourne schreef:
Airen schreef:
Een kenmerk van elven is puntige oren, maar je moet zelf beslissen of je dat wilt doen Wink
We hebben nu wel heel veel homoseksuele jongens, haha! Er zitten haast geen geen hetero jongens op, wat moeten al die meisjes nou? xD
Maar helemaal geen probleem hoor, heel leuk karakter. Goedgekeurd!

Don't worry, de mijne is bi. ;-) Oh, en mijn meisje is trouwens ook bi. Ik sta erg open voor alle opties, haha. (:
weetje... misschien kunnen de homo's dan samen zijn... en jij een meisje vinden... x
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:08

Haha, Airen hoeft niet perse een relatie hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:10

haha, we zullen wel zien hoe het loopt :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:18

Ik zei niet dat het nodig was, maar ik sta er voor open Wink
Maar we zien wel gewoon hoe het verhaal loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:22

maar de jongens zijn allemaal wel Blazing Smoking Hot.

In het echt ben ik ook een boy en gay dus ja ik kijk ernaar... veel xdd
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:24

Haha, ja dat kan ik snappen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:24

iedereen is gwn té knap hier .__.
en in het echt ben ik forever alone.
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:25

Ik ook haha, en ik ben al 15 ;S
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:26

ik bijna 14 :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 21-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:44

Samen forever alone! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical.actieforum.com
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 22:45

ALTIJD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 23:10

Lieve mensen, niet zeuren! Ik ben 16, heb nog nooit een echt vriendje gehad en ook nog nooit gezoend. Ik versla jullie.

Oh, en Ben, ik begrijp je volkomen. Ik sta ook nogal open voor knappe jongens. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 23:19

ok, ik heb al wel een vriendje gehad en al gezoend. Maar mijn gezicht verslaat jullie allemaal.

Vooral jou avatar, en de mijne, en di van Caine :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 23:23

Acro schreef:
ok, ik heb al wel een vriendje gehad en al gezoend. Maar mijn gezicht verslaat jullie allemaal.

Vooral jou avatar, en de mijne, en di van Caine :p

Lucky you. Je wil niet weten hoe jaloers ik ben. Ik bedoel, mijn vriendinnen om me heen zijn allemaal jonger dan mij en die zitten gewoon heerlijk voor een avondje op de bank met iemand te zoenen die ze nauwelijks kennen. En daar kom ik...
Geloof me Ben, ik ben hier de ergste. Ik ben heel klein, waardoor ik heel fors lijk. Ik heb een imperfecte huid, een neus die te groot lijkt voor mijn gezicht, en toiletborstel wenkbrauwen. Oh, en ontploft haar.
En avatars zijn gewoon perfect, haha. ;$
Terug naar boven Ga naar beneden
Acro

Acro


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 25

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 23:26

Wel... mij wil je ook niet kennen. Ik ben 13 bijna 14 en ik ben een meter 53 en weeg 43 kilo... niet echt perfect dus. Al mijn vriendinnen en vrienden zijn zo bezig van; Oeh het was super leuk met mijn vriend(inne)tje.
En dan sta ik daar zo van... FML.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimewo 26 dec 2012, 23:32

Acro schreef:
Wel... mij wil je ook niet kennen. Ik ben 13 bijna 14 en ik ben een meter 53 en weeg 43 kilo... niet echt perfect dus. Al mijn vriendinnen en vrienden zijn zo bezig van; Oeh het was super leuk met mijn vriend(inne)tje.
En dan sta ik daar zo van... FML.

Oh, dat ken ik! Echt vreselijk. Vooral als je van die mensen hebt die al tijden een vast vriend(innet)je hebben. Die zijn het ergst, want die kleffen zo erg...
En wat toch echt het allerergste is... Valentijnsdag. Het liefst zou ik ziek zijn op die dag. Onze school heeft echt een flinke Valentijnsactie. Je kunt rozen sturen, die gebracht worden door de prachtige lp-jongens en meiden in hun strakke rode jurkjes en prachtige pakken met rode stropdas. Overal hangen hartjesballonnen. En ik loop letterlijk door de school met in de ene hand een naald, in de andere hand een schaar, mijn capuchon over mijn hoofd getrokken en mijn gezicht op onweer.
Echt, dat is de walgelijkste dag van het jaar. Dan kan ik gewoon echt helemaal niks hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 21-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimedo 27 dec 2012, 09:58

Ik heb dat met kerst. Al die lieve, kleffe, romantische stelletjes 's avonds op de kerstmarkt en dan zit ik daar in mijn eentje in die prachtige sfeer. En dan lopen ze allemaal langs en ben ik iedere keer nog iets erger FOREVER ALONEEEEEE! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical.actieforum.com
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimevr 28 dec 2012, 19:16

Admin schreef:
Ik heb dat met kerst. Al die lieve, kleffe, romantische stelletjes 's avonds op de kerstmarkt en dan zit ik daar in mijn eentje in die prachtige sfeer. En dan lopen ze allemaal langs en ben ik iedere keer nog iets erger FOREVER ALONEEEEEE! Sad

Ohh, echt vréselijk! Maar er is één voordeel: WE OVERLEVEN HET ALLEMAAL WANT WIJ KENNEN DOOR FOREVER ALONEHEID GEEN ZWAKHEID. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Airen

Airen


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimevr 28 dec 2012, 19:19

Dat klopt wel. Ik bedoel, mij zul je niet met een gebroken hart zien Wink

Ohja, en van mij mag je zo wel joinen op het forum San ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanbourne

Sanbourne


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-12-12
Leeftijd : 27

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimevr 28 dec 2012, 19:33

Airen schreef:
Dat klopt wel. Ik bedoel, mij zul je niet met een gebroken hart zien Wink

Ohja, en van mij mag je zo wel joinen op het forum San ;D

En mij dus ook niet. (:
Oehh, leuk! Dan zie je mij zo wel verschijnen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 24

Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitimevr 28 dec 2012, 22:35

Sanbourne schreef:
Lieve mensen, niet zeuren! Ik ben 16, heb nog nooit een echt vriendje gehad en ook nog nooit gezoend. Ik versla jullie.

Oh, en Ben, ik begrijp je volkomen. Ik sta ook nogal open voor knappe jongens. ;-)


Nou ik ben 13 en heb een vriendje gehad en nooit gezoend. Dus ik weet niet. IK BEN FOREVER ALONE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Caine Soren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caine Soren   Caine Soren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Caine Soren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Acro en Caine's kamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Jouw peronage :: Jouw personage-
Ga naar: