IndexFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Elena Allis Backfield

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Elena

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 23-12-12
Leeftijd : 17

BerichtOnderwerp: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:19

Basisinformatie
Naam: Elena Allis Backfield
Roepnaam: Elena wilt liever gewoon Elena genoemd worden.
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: Elena is 16 jaar oud.
Verjaardag: 20 juli
Geloof: Elena gelooft in karma. Ze gelooft dat als je een slecht mens bent, de wereld ook slecht tegen jou gaat doen. Daarom probeert Elena zo'n goed mogelijk mens te zijn.
Wezen: Elena is een elf.

Uiterlijk
Ogen: Elena's ogen zijn lichtblauw, de kleur van gletsjerwater. Ze hebben een vriendelijke uitstraling maar zijn ook getekend door verdriet.
Haar: Elena's haar is lichtblond. De kleur is iets lichter dan goud. Elena's haar straalt alsof ze in de zon zit, zelfs als het met bakken uit de hemel komt. Elena's haar komt tot haar heupen en het zit meestal in een lange vlecht. Het is licht golvend.
Lengte: Elena is zo'n 1.65 lang, ze is niet lang omdat ze een elf is.
Bouw: Elena is een ontzettend tenger meisje. Ze heeft slanke, lange vingers en een zandloperfiguur.
Huidskleur: Elena's huid is licht, bijna wit.
Kleding: Elena heeft een hekel aan strakke kleding. Ze wilt zich het liefst vrij kunnen bewegen dus draagt ze meestal een fladderrokje tot net boven de knie met een wijd blousje. Ze draagt altijd een amulet, met daarin een foto van haar zus.
Uiterlijke kenmerken: Elena heeft een litteken op haar linkerarm, er loopt een lange, witte streep van haar pols tot aan haar schouderblad. De reden is een aanval op het elvenvolk van het schaduwleger. Daarbij raakte ze als klein meisje ernstig gewond, ze praat er liever niet over.
Eventueel bijzonder kenmerk van jouw wezen: Elena's oren zijn ontzettend puntig, nog puntiger dan de oren van de rest van de elfen. De reden daarvoor weet niemand.

Innerlijk
Eigenschappen: Elena is een zelfstandige elf. Ze weet zichzelf altijd te redden en vindt het fijn om alleen te zijn.
Elena is betrouwbaar. Ze zal nooit een geheim doorvertellen. Soms kan dit ook in haar nadeel werken.
Ze is ook erg aardig. Omdat ze gelooft in karma wilt ze niemand pijn doen. Daarom denkt ze goed na voordat ze iets zegt.
Wel is Elena heel gesloten. Je moet haar heel lang kennen wil je dat ze je vertrouwt. Ze wilt liever geen pijn leiden. Elena wordt door andere elven ook wel eens beschreven als overemotioneel. De tranen staan haar vaak al heel snel in de ogen, of ze het nou wil of niet.
Seksuele voorkeur: Elena weet nog niet precies of ze op mannen of vrouwen valt. Ze had vanaf haar veertiende een relatie met een mannelijke elf. Helaas is die relatie kortgeleden kapotgelopen wegens vreemdgaan. Omdat haar vorige vriend dus vreemdging wilt ze iemand 100% kunnen vertrouwen. Daarom heeft ze ook een beetje bindingsangst.
Bijzonderheden: Elena doet alles voor een echte vriend. Als ze je vertrouwt dan heb je een hele goede aan haar. Ze wilt niemand pijn doen vanwege haar levensstijl (omdat ze dus gelooft in karma).

Kenmerken van bepaalde soorten (Alleen de vragen die bij jouw soort van toepassing zijn invullen)
Elven: Elena is heel erg snel, ze was altijd de snelste van de jeugd bij de elven. Ze is niet zo lenig, ze kan amper een handstand. Elena is gek op de natuur, die brengt haar rust en geeft haar een gevoel van veiligheid. Ook houdt Elena van lezen en literatuur. Toen ze zes jaar was heeft ze per ongeluk twee nachten opgesloten gezeten in de bibliotheek. Daar ontwikkelde ze een echte liefde voor literatuur. Ook schrijft ze zelf hele verhalen op perkament.
Voor allen: Elena heeft een afkeer ontwikkeld tegen zwarte heksen. Haar zus is omgekomen toen ze per ongeluk transporteerde naar hun planeet. Elena is gek op haar volk. Ze gelooft de elven Tarai ooit van Mistar zullen bevrijden.

Afkeer en liefde
Afkeer: Elena kan niet tegen liegen. Ze vindt het vreselijk en krijgt dan ook meteen een afkeer tegen dat persoon. Ook haat ze mensen met slechte manieren, smakken, boeren en scheten laten vindt ze vreselijk.
Liefde: Elena is gek op haar familie, die betekenen alles voor haar. Ook zou ze niet kunnen leven zonder literatuur, zangkunst en creativiteit.
Verslaving: Elena is verslaafd aan bosbessen. De licht zoete smaak maakt haar ontzettend vrolijk, ze heeft altijd een leren buideltje met bosbessen aan haar leren riem zitten.

Afkomst
Afkomst: Elena komt uit een minder dicht bevolkt gebied van Ignis. Ergens afgelegen woonde ze daar met haar stam in een eik.
Familie: Elena's familie is heel hecht. Dat komt mede door het verlies van haar zus Aslyn. Toen zij overleed is de hele familie naar elkaar toegetrokken. Elena's familie bestaat uit Elena, haar moeder en haar broertje Rain. Haar vader is in de derde maand van de zwangerschap getransporteerd naar het vijfde regime. Daar overleed hij vrijwel direct.
Verleden: Elena's moeder was zeer verdrietig toen Elena geboren werd. Niet omdat ze net een dochtertje had gekregen, maar omdat haar man dus overleden was. Elena's zus Aslyn heeft haar eigenlijk opgevoed omdat hun moeder nogal down was. Toen haar moeder door een one night stand zwanger raakte van Rain was er eindelijk weer plezier in huize Backfield. Helaas voor korte duur, Aslyn's overlijden maakte alles weer kapot.

Hobby's, talenten en zwaktes
Talenten: Elena is uitzonderlijk goed in verhalen schrijven en schilderen. Omdat ze vaak te veel emoties heeft dan ze kan gebruiken, schildert ze ze op het doek. Haar schilderijen zijn vaak ontzettend realistisch. Ze kan ook erg goed zingen.
Zwaktes: Elena is niet goed in gymnastiek. Ze is niet lenig waardoor ze vaak te kort komt. Ook is ze niet goed in dansen, het ziet er bij Elena heel houterig uit.
Hobby's: Elena schildert heel veel, ook schrijft ze veel verhalen op perkament. Ze bespeelt harp en zingt er dan bij. Daar is ze vaak uren mee bezig. Ze maakt ook vaak de meest ingewikkelde vlechten in haar haar.
Vechtsport: Elena haat vechten met de blote handen. Het is niet dat ze haar handen niet wil vuil maken, ze wilt anderen liever gewoon niet pijn doen. Daarom probeert ze les in vechtsport zo vaak mogelijk te vermijden.
Wapen: Elena kan goed boogschieten. Ze schiet nooit op wezens en daarom gebruikt ze haar talent niet echt. Ze schiet wel graag op appels en borden.

Overig: -

Plaatjes: Je kan haar gezicht niet goed zien, maar om je een idee te geven:

Laatst aangepast door Elena op ma 24 dec 2012, 12:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Airen

Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 22-12-12

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:27

Goedgekeurd Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

Aantal berichten : 271
Leeftijd : 18

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:29

Gezellig, weer een nieuwe iemand erbij! Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:30

Leuk dat jullie zo positief zijn!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:31

Elena schreef:
Leuk dat jullie zo positief zijn!

Hhahaha, graag gedaan hoor Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Acro

Aantal berichten : 164

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:56

ik ben echt de enige jongen .__.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:57

Ja, klopt.. Er moeten even meer jongens komen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Airen

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:59

Desnoods maak ik zelf nog een jongen, en dan speel ik twee rollen Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 20:59

Dat kan natuurlijk ook.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Acro

Aantal berichten : 164

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:10

wees please gay aub xdd
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:14

HAHAAAHHHAA.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Airen

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:15

Zed schreef:
wees please gay aub xdd

Haha, dat zou wel kunnen, maar dan hebben de meisjes niemand om achter aan te zitten ;P
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:21

Ja inderdaad! Ik heb gSm even volgespamd met dat ik opzoek ben naar jongens voor dit ding haha. Of je kunt ook een jongen zijn die bi is? Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Airen

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:22

Serena schreef:
Ja inderdaad! Ik heb gSm even volgespamd met dat ik opzoek ben naar jongens voor dit ding haha. Of je kunt ook een jongen zijn die bi is? Very Happy

Kijk eens aan, we maken gewoon iedereen bisekueel xD
Haha, nee dat wordt ook weer té veel van het goede Razz
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:24

Ja klopt AHAHAHA. Mijn personage is hetro dusja ;p
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:25

AHAHAHAHA omg ik stuurde dus dit mailtje

"Heyhoi ORPG-er!

Ik ken een site waar je samen met een paar kinderen een ORPG kunt schrijven, we zoeken nog een paar jongens ben je geïnteresseerd? Hier is de link:

http://magical.actieforum.com/

Ten eerste druk je op de aanmeldlijst en daar staat wat je precies moet invullen ( natuurlijk moet je ook een account maken)
Als je eenmaal je personage ingevuld hebt moet je op "Jouw personage" klikken en hem daarop plaatsen. Vervolgens keurt iemand hem en noemt degene de dingen die je nog beter kunt doen.

Als je wel geïnteresseerd bent maar liever geen jongen wilt zijn mag je natuurlijk ook een meisje zijn.

Gaat iemand zo reageren met BEDRIEGER

AHAHAHAAHAHAHAH
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Airen

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   zo 23 dec 2012, 21:27

Serena schreef:
AHAHAHAHA omg ik stuurde dus dit mailtje

"Heyhoi ORPG-er!

Ik ken een site waar je samen met een paar kinderen een ORPG kunt schrijven, we zoeken nog een paar jongens ben je geïnteresseerd? Hier is de link:

http://magical.actieforum.com/

Ten eerste druk je op de aanmeldlijst en daar staat wat je precies moet invullen ( natuurlijk moet je ook een account maken)
Als je eenmaal je personage ingevuld hebt moet je op "Jouw personage" klikken en hem daarop plaatsen. Vervolgens keurt iemand hem en noemt degene de dingen die je nog beter kunt doen.

Als je wel geïnteresseerd bent maar liever geen jongen wilt zijn mag je natuurlijk ook een meisje zijn.

Gaat iemand zo reageren met BEDRIEGER

AHAHAHAAHAHAHAH

XD Lol, zulke mailtjes stuur ik dus ook al de hele tijd Razz
Maar jongens, wat dachten jullie ervan als we verder gaan op het span forum, want hier is dit topic eigenlijk niet voor Embarassed
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Suzette

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 24-12-12

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   ma 24 dec 2012, 11:12

Zed schreef:
wees please gay aub xdd

Haha, biseksueel is ook een optie, toch? Razz
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   ma 24 dec 2012, 12:18

Het lijkt me wel leuk als er een gay stel komt Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   ma 24 dec 2012, 12:20

Mij ook wel
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   ma 24 dec 2012, 12:21

Serena schreef:
Mij ook wel
Mooizo ").
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ghitta

Aantal berichten : 37
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   ma 24 dec 2012, 12:26

Mijn personage is wel bi, haha. (:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Serena

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   ma 24 dec 2012, 12:27

Mijne niet, mijn personage is hetro. :p
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Elena Allis Backfield   

Terug naar boven Go down

Elena Allis Backfield
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Jouw peronage :: Jouw personage-
Ga naar: